شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نصب دکل مخابراتی شهرک بوستان لار برنامه های سال 99 مخابرات لارستان قرار دارد

مدیر مخابرات لارستان گفت: نصب دکل مخابراتی درشهرک بوستان در برنامه های سال ۹۹ این مدیریت قرار دارد. به گزارش میلاد لارستان در یکی از درخواست های مردمی ارسالی از…

مدیر مخابرات لارستان گفت: نصب دکل مخابراتی درشهرک بوستان در برنامه های سال ۹۹ این مدیریت قرار دارد.

به گزارش میلاد لارستان در یکی از درخواست های مردمی ارسالی از عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت همراه اول در شهرک بوستان انتقاد و درخواست پیگیری موضوع سخن به میان آمده است. در این درخواست مردمی آمده است:

این روزها دائم گفته می شود که در خانه بمانید، که یکی از الزاماتش در این دنیای عصر جدید، برخورداری از اینترنت مناسب می باشد؛ اما متاسفانه شهرک بوستان از لحاظ آنتن دهی و اینترنت همراه اول بسیار بسیار ضعیف هست. در پی اعتراض اهالی به مخابرات و همراه اول تهران مقرر گردید که تا بهمن یا اسفند ۹۸ حتما یک دکل در پارک نخل نصب گردد تا مشکل رفع شود،ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته و اینترنت و تماس ها  دائم قطع میشوند. خواهشمند است موضوع را پیگیری فرمایید که چرا مخابرات در این خصوص ضعیف عمل نموده است.

بر همین اساس  میلاد لارستان موضوع را از مدیریت مخابرات لارستان پیگیری نمود. پاسخ فروزش مدیز مخابرات لارستان به شرح زیر است:
در خصوص آنتن دهی شهرک بوستان و پارک نخل، برنامه نصب سایت جدید موبایل را در پارک نخل مدنظر داشته  و داریم.این طرح بهمن ماه سال ۹۸ از سوی استان مشخص و به مخابرات لار اعلام شد. بلافاصله از سوی مخابرات برای عقد قرارداد به شهرداری لار مراجعه صورت گرفت. اما شهرداری با نصب دکل در فضای پارک مخالفت کرده و پیشنهاد یک نقطه در زمین در سوی دیگر بلوار را ارائه نمود. لذا این موضوع  با استان درمیان گذاشته شده و مقرر گردید مجددا” از سوی استان کارشناس اعزام گردد. البته اعزام کارشناس برای دو سایت جدید که با سازمانهای دیگر تداخل منافع داشت نیز مدنظر قرار گرفت. متاسفانه موضوع کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده اما در برنامه های مدیریت مخابرات لارستان، نصب این دکل های مذکور در اولویت قرار دارد و انشالله طی سال ۹۹ و با مساعد شدن اوضاع به نتیجه خواهد رسید.

 

 

مخاطبان میلاد لارستان و همشهریان می‌توانند مشکلات و مسائل خود را به شماره ۰۹۳۵۸۹۴۹۳۹۷ ارسال و یا واتس آپ کنند تا در حد توان بتوان آن ها را پیگیری نمود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نصب دکل مخابراتی شهرک بوستان لار برنامه های سال 99 مخابرات لارستان قرار دارد”

  1. ناشناس گفت:

    درود بر شما. چرا با وجود اینکه دکل نصب شده اما سرعت اینترنت همچنان ضعیفه؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین