جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص زمین جهت نصب دکل تلفن همراه اول برای رفع مشکل آنتن دهی شهرک بوستان لار

مدیر مخابرات لارستان، گفت: مجوز استفاده از زمین مورد نیاز جهت نصب دکل همراه اول از شهرداری لار در بلوار شادروان نخبه الفقهایی اخذ شده و نصب دکل در مراحل اولیه…

مدیر مخابرات لارستان، گفت: مجوز استفاده از زمین مورد نیاز جهت نصب دکل همراه اول از شهرداری لار در بلوار شادروان نخبه الفقهایی اخذ شده و نصب دکل در مراحل اولیه اجرا قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، در پی انتشار متنی درخصوص مشکلات آنتن دهی دهی تلفن همراه و همچنین وضعیت نامطلوب اینترنت در شهرک بوستان شهر لار، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان از مدیر مخابرات لارستان مورد پیگیری قرار گرفت.

در اینجا ابتدا مطلب ارسالی توسط اهالی شهرک بوستان می آیید، سپس در ادامه مصاحبه مدیر مخابرات لارستان آورده می شود.

در متن شهروندان ساکن شهرک بوستان لار آمده است:

قابل توجه رئیس دفتر نماینده، مدیر مخابرات، فرمانداری و شورای شهر

اگر می شود شهرک بوستان لار هم نیز جز یکی از این روستاها به حساب بیاورید چون وضعیت اینترنت و خط دهی تلفن همراهش بسیار ضعیف است.

چندین سال است اهالی از مخابرات مطالبه گری کرده اند فرمانداری و شورای شهر هم از این جریان با اطلاع هستند

ولی هر بار قول داده اند  و ایراد عدم مکان دکل مناسب گرفته اند.

برای نصب یک دکل حدود چهار سال شاید هم بیشتر مردم را معطل گذاشته اند.

شهرک بوستانی که قیمت کذایی زمین های آن با بهترین جای شیراز برابری می کند ولی خانواده ها، بخصوص دانش آموزان و دانشجویان از نظر اینترنتی و آنتن دهی تلفن همراه که حق اولیه هر شهروندی است  از این امتیاز محروم  ودچار مشکل هستند.

در خاتمه از جناب فرماندار، مدیر مخابرات لارستان، اعضای شورای شهر و  رییس دفتر نماینده تقاضای رسیدگی این موضوع مهم را داریم.

در خصوص مشکلات مطرح شده، مدیر مخابرات لارستان به خبرنگار میلاد لارستان گفت: مجوز استفاده از زمین مورد نیاز جهت نصب دکل همراه اول از شهرداری لار در بلوار شادروان نخبه الفقهایی اخذ شده و نصب دکل در مراحل اولیه اجرا قرار گرفته است.

غلامرضا فروزش با بیان اینکه در صورتیکه مشکل خاصی پیش نیاید، سرعت نصب دکل و راه اندازی سایت، بالا خواهد بود و مشکل آنتن دهی شهرک مرتفع می شود، افزود: در خصوص مشکل سرعت اینترنت تلفن ثابت نیز به استحضار مشترکین گرامی می رساند علت این مشکل، بعد مسافت مرکز تلفن تا شهرک بوستان است.

وی با اشاره به اینکه در صورت واگذاری فضای مناسب در محدوده پارک نخل به مخابرات، امکان نصب تجهیزاتی بر بستر فیبر نوری وجود دارد که می تواند کیفیت و سرعت اینترنت را چندین برابر افزایش دهد، اضافه کرد: تاکنون این فضا در اختیار مخابرات قرار نگرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، شهرک بوستان که یک شهرک جدید التاسیس در شهرقدیم لار است، دارای ۹ خیابان اصلی و حدود ۵۰ خیابان ۱۲ متری با حدود ۱۷۰۰ خانه و زمین است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین