جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بارش باران جنوب ایران را فرامی گیرد

کارشناس هواشناسی: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا با ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشورمان شاهد بارندگی خواهیم بود. به گزارش میلاد لارستان، خانم معصومه احمدی در…

کارشناس هواشناسی: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا با ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشورمان شاهد بارندگی خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان، خانم معصومه احمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: امروز بجز بخش‌هایی از جنوب غرب کشور در بیشتر مناطق جنوب، بخش‌هایی از مرکز، شمال و شمال غرب و در دامنه‌های مرکزی البرز، زاگرس و بخش‌های شرقی کشورمان شاهد باران و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد شاهد تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها برای امروز در برخی مناطق استان‌هایی مانند فارس، بخش‌های شمالی استان کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

خانم احمدی گفت: در این مناطق احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها را داریم و برای فردا نیز کماکان این سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور بجز مناطقی از غرب و جنوب غرب فعال خواهد بود.

وی افزود: شدت بارش‌ها برای فردا نیز در مناطقی از دامنه جنوبی و شرقی کشورمان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: البته در مناطقی از هرمزگان، بوشهر و مناطق جنوبی کرمان نیز شاهد بارش‌های نسبتاَ شدیدی خواهیم بود.

وی افزود: به نظر می‌رسد این سامانه بارشی برای روز‌های پایانی هفته فعال باشد و در نهایت نیز این سامانه در روز‌های پایانی هفته از مناطق شرقی کشور را ترک می‌کند، اما در مناطق جنوبی کشور بارش‌ها برای روز‌های پایانی هفته تقویت می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: در بیشتر مناطق جنوبی مانند تنگه هرمز و خلیج فارس بارش‌های شدیدی داریم تا اینکه دوباره آخر هفته و ابتدای هفته آینده سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین