یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لارستان راه‌اندازی شد

مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکان مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان به‌منظور حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکان مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان به‌منظور حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، به همت معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان و با مساعدت و همکاری همه جانبه کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی* در مکان مدیریت آموزش و پرورش لارستان راه اندازی شد.

از اهداف عالیه این مرکز نیکوکاری تجمع و تمرکز کمک های خالصانه فرهنگیان عزیز در کارهای خیر است.

لازم به ذکر است تمام وجوهات و کمک های نقدی همکاران فرهنگی جهت کمک به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب پذیر هزینه می شود و نظارت بر هزینه کرد به عهده هیأت امنای صندوق می باشد.

گفتنی است شروع اولیه این کار در زمان شهادت سردار پر افتخار اسلام ،حاج قاسم سلیمانی زده شده و به همین دلیل این مرکز نیکوکاری مزین به نام مبارک ایشان است.

مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکان مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان به‌منظور حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است.

همچنین فرهنگیان عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه ایفرم شماره ۴۳۲۰ بصورت دائمی و یا مقطعی، خصوصا در وضعیت کنونی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و فرهنگیان آسیب پذیر اقدام نمایند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین