چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 45

بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و سالگرد سردار سلیمانی در لارستان برگزار می‌شود

ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه ستاد…

ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در لارستان با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، فرماندهان سپاه و انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات و دانشگاه های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: نهم دی‌ روز بصیرت و روشنگری است و عمیقاً باید به این مسئله نگاه کرد که چه عواملی سبب ایجاد فتنه سال ۸۸ شد و باید به فرمایشات مقام معظم رهبری که در مورد عبرت‌های عاشورا فرمودند، توجه بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال کم‌رنگ کردن ارزش حماسه ۹ دی است،گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید فراوانی بر بصیرت‌افزایی دارند و تمام فرمایشات ایشان در این خصوص برگرفته از تعالیم الهی و سیره نبوی است و رمز نجات بشر را همین بصیرت‌افزایی مردم عنوان می‌کنند.

دهقان ادامه داد: زنده نگه داشتن یوم الله ۹ دی، این روز بزرگ و تاریخی و روزی که در آن شاهد درخشش حضور پرشور مردم بودیم، موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در آینده خواهد شد.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به امید آفرینی در جامعه هم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر روی کلمه “تبیین” تاکید فراوان دارند و در حال حاضر جهاد تبیین امر ضروری و مهم است.

دهقان تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حاج قاسم فقط یک فرد نیست، بلکه یک مکتب است، فرد را می‌توان با ترور حذف کرد، اما مکتب‌ها ماندنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین مکتب شهید سلیمانی برای نسل امروز امری ضروری است، افزود: باید در معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش‌های بسیار شود زیرا جامعه امروز و نسل جوان به فکر و اندیشه شهید سلیمانی بیشتر احتیاج دارند.

نماینده عالی دولت در لارستان از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان، دانشگاه ها و مدارس خواست که در این ایام برنامه های خود را اجرایی کنند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از روسای دانشگاه ها و مسئولین پیشنهادها و برنامه های خود را بیان کردند.

در ادامه مقرر شد در این ایام مراسم و برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین