سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

راه اندازی 5 مرکز نیکوکاری جدید در بخش بنارویه

رییس کمیته امداد امام لارستان از راه اندازی ۵ مرکز نیکوکاری جدید در بخش بنارویه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی…

رییس کمیته امداد امام لارستان از راه اندازی ۵ مرکز نیکوکاری جدید در بخش بنارویه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لارستان، هوشنگ دلاور، در حاشیه بازدید از این بخش و دیدار با بخشدار و معتمدین و خیرین، از ظرفیت خوب این بخش جهت جذب مشارکتهای مردمی خبر داد و اظهار داشت: بدین منظور یک مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش و سه مرکز در روستاهای دهفیش، لاغران و شرفویه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در خصوص راه اندازی مرکز نیکوکاری کارآفرین در شهر بنارویه نیز رایزنی های لازم صورت خواهد پذیرفت که با این کار، تعداد مراکز فعال این بخش به ۷ مرکز افزایش می یابد.

دلاور در طی این سفر یک‌روزه از منازل تنی چند از مددجویان نیز بازدید و ضمن تفقد از این خانواده ها، در خصوص رفع مشکل ساخت مسکن آنها با مشارکت بنیاد مسکن راهنمایی های لازم را ارائه داد.

رییس کمیته امداد امام لارستان با بیان اینکه مرکز خدمات مددکاری بنارویه در تاریخ دهم دیماه سال جاری با حضور مدیر کل کمیته امداد استان فارس راه اندازی و بدین طریق کلیه امور مرتبط با این بخش، از اداره جویم منتزع و به لارستان منتقل شد، اضافه کرد: بخش بنارویه دارای ۹۰۵ خانوار مددجوی تحت پوشش میباشد که از کلیه خدمات حمایتی برخوردارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین