جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تخصیص 9 میلیار ریال اعتبار به خوابگاه خیر ساز آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان‎

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان، با پیگیری های صورت گرفته و حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس،  مبلغ …

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان، با پیگیری های صورت گرفته و حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس،  مبلغ  ۹ میلیارد  ریال اعتبار از سوی اداره کل طرح های عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای  جهت تکمیل پروژه ی خیرساز خوابگاه دانشجویان آموزشکده  که قریب به ۱۵ سال بصورت نیمه تمام و بلاتکلیف باقی مانده بود، اختصاص یافت.

 در این خصوص یادگاری فرد، ریاست آموزشکده، اظهار داشت: به منظور جذب هر چه سریع تر اعتبار و تسریع در عملیاتی نمودن طرح  با هماهنگی های صورت گرفته جهت برآورد هزینه، طراحی نقشه های معماری و تاسیسات مکانیکی و برقی پروژه و تنظیم اسناد مناقصه، طی روزهای آینده شاهد حضور مهندسین مشاور با نظارت دفتر فنی دانشگاه استان در لارستان بوده و از پروژه بازدید فنی خواهند داشت.

امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان و تخصیص اعتبارات تکمیلی در آینده نزدیک شاهد تکمیل و راه اندازی پروژه فوق و بهره برداری دانشجویان عزیز باشیم.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تخصیص 9 میلیار ریال اعتبار به خوابگاه خیر ساز آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان‎”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    با تشکر ازمسئولین دلسوز انشاالله که این دانشگاه که اولین دانشگاه دولتی در لارستان بزرگ بوده هم از این مظلومیت نجات پیدا کنه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین