سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه موقت لارستان

علاقه رهبری به آیت الله لاری بدلیل روحیه استکبارستیزی این عالم است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان دلیل علاقه خاص مقام معظم رهبری به شخصیت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) را روحیه استکبار ستیزی این عالم مبارز دانست و گفت: آیت الله لاری(ره) با مقاومت مقابل اشغالگران، دست اندازی انگلیسی ها به جنوب ایران را خنثی کرد.

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان دلیل علاقه خاص مقام معظم رهبری به شخصیت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) را روحیه استکبار ستیزی این عالم مبارز دانست و گفت: آیت الله لاری(ره) با مقاومت مقابل اشغالگران، دست اندازی انگلیسی ها به جنوب ایران را خنثی کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص)، اظهار داشت: برگزاری برنامه های مختلف جشن با حضور علما و مردم تسنن و تشیع در شهرها و روستاهای لارستان نشان از شکوه و جلال پیامبراکرم(ص) و همچنین وحدت بی نظیر در منطقه لارستان بزرگ است.

وی با اشاره به سیره و اخلاق حضرت محمد مصطفی(ص)، افزود: ساده زیستی، اخلاق نیکو، محبت به همگان و احترام به بزرگان بخشی از ویژگی های آخرین فرستاده الهی است.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه سال جدید میلادی نیز آغاز شد در حالی که جهان غرب در کنار پیشرفت اقتصادی و صنعتی به لحاظ معنویت کاستی های فراوانی دارد، تصریح کرد: بی عدالتی و بی رحمی بخش زیادی از سیاست های آمریکایی ها و اروپا را تشکیل می دهد.

وی بار دیگر با محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن، خاطر نشان کرد: حاکمان کشورهای غربی در برابر کشتار بیش از ۶ هزار نفر از مردم مظلوم یمن، حمله به شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه، کشتار مردم مظلوم بحرین، سوریه و عراق سکوت کرده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با هشدار نسبت به اینکه دشمنان با حربه اختلاف بین شیعه و سنی بعنوان یک فرصت نگاه می کنند، ادامه داد: داعشی ها با حمایت صهیونیست ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه در کشور سوریه به نسل کشی مشغول هستند.

امام جمعه موقت لارستان هدف از ایجاد اختلاف بین کشورهای جهان اسلام را بدنامی مسلمانان برشمرد و افزود: دشمنان با ایجاد جنگ در این کشورها می خواهند جلوی رشد اسلام در دیگر کشورها را بگیرند و دین مبین اسلام را عقب نگه دارند.

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار(س) درخصوص حفظ وحدت در بین مسلمانان، تصریح کرد: علمای بزرگ اهل سنت نیز همانند پیامبراکرم(ص) و ائمه معصومین(س) بر حفظ مودت و برابری تأکید دارند.

حجت الاسلام رمضانی حضرت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) را منادی وحدت در جنوب کشور معرفی کرد و گفت: بیداری و تحول در جنوب کشور و حتی بخش اعظمی از حوزه خلیج فارس مرهون تلاشهای این عالم عامل است.

وی با تأکید بر جایگاه مرجعیت و رهبری در جوامع، بیان کرد: مرجعیت دینی نقطه اتکاء جامعه و راهنمای عامه مردم و ستون اتحاد است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به پایه گذاری اولین حکومت اسلامی در کشور توسط آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) در منطقه لارستان، ادامه داد: این عالم بزرگ، توانست با تدبیر و دوراندیشی اقدام به تأسیس حوزه علمیه، ایجاد نیروهای نظامی و تحولات اقتصادی را شکل دهد.

وی دلیل احترام خاص مقام معظم رهبری به شخصیت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) را روحیه استکبار ستیزی این عالم مبارز دانست و گفت: آیت الله لاری(ره) با مقاومت مقابل اشغالگران، دست اندازی انگلیسی ها به جنوب ایران را خنثی کرد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه هنوز برجام به مرحله اجرا نرسیده و آمریکاها خلف وعده کرده اند، تصریح کرد: مسدود و مصادره کردن دارایی های ایران، ایجاد محدودیت ها در روادید سفر به ایران، ادامه تحریم های علمی، اقتصادی و گردشگری، تصویب سه طرح علیه سپاه و شرکت های ایرانی از جمله اقدامات منفی آمریکا علیه ایران است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه تحریم اشخاص و شرکت های ایرانی بدلیل همکاری های موشکی نمونه ای دیگر از بهانه تراشی آمریکایی ها دانست و گفت: آمریکایی ها با این اقدامات به نقض صریح ماده های قانونی برجام مبادرت کرده اند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها بدنبال ضعیف و سست کردن نظام اسلامی ایران هستند تا بدین ترتیب در زمان مناسب به کشورمان ضربه بزنند.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر قابل اعتماد نبودن آمریکایی ها، افزود: توان موشکی ایران برخلاف نظر آمریکایی ها روز به روز قوی تر پیش خواهد رفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین