دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سمينار هاي علمي در فضاي مجازي يكي از روش هاي ارتباط تربيتي موفق بین اوليا و مربيان

كارگاه مشاوره آنلاين با موضوع «چگونه مرا دوست بدارند » به همت  آموزشكده سما دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا از لارستان،…

كارگاه مشاوره آنلاين با موضوع «چگونه مرا دوست بدارند » به همت  آموزشكده سما دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا از لارستان، غلامعباس واحدپور رئيس آموزشكده سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، گفت: دومین کارگاه آنلاین مشاوره را با موضوع (چگونه مرا دوست بدارند) توسط مشاور اين آموزشكده به صورت سمينار در فضاي مجازي برگزار شد. در این جلسه،  شرکت کنندگان با مفاهیم ارتباط موثر و موانع ارتباط به همراه ارائه ۱۰ روش موثر ارتباط طلایی و رمز پیروزی افراد موفق و ثروتمند آشنا شدند.

واحدپور بيان كرد: آموزشكده سما لارستان از جمله مراكز آموزشي پيشرو استان بوده كه با شيوع ويروس كرونا و مطابق با پروتكل هاي بهداشتي، آموزش از راه دور را در دستور كار خود قرار داده است و ضمن آموزش دانش آموزان و دانشجويان، شرايط مناسبي را براي تحصيل آنان فراهم كرده است. بحمد الله تمامي دانش آموزان و دانشجويان سمايي در كلاس هاي مجازي به بهترين نحو ممكن درحال يادگيري دورس مي باشند و تاكنون مشكل خاصي در ارائه دورس و آموزش آنها نداشته ايم.

اين مقام مسئول، ضمن تشكر از دبيرستان(دوره دوم) دخترانه سما در برگزاري سمينار مذكور اظهار كرد: برگزاري سمينار هاي علمي در فضاي مجازي،  ويژه دانش آموزان و خانواده هاي آنان تجربه موفق بود كه  مي توان آنرا  عنوان يكي از روش هاي ارتباط تربيتي موثر  ميان اوليا و مربيان دانست.

وي افزود: اميدوارم ثمره تلاش ها  كه آموزش و پرورش روحي فرزندان سمايي باشد؛ به نحو شايسته اي محقق شود. همچنین به همت رئيس واحد لارستان  و تلاش پرسنل خدوم مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، موفقيت هاي خوبي را در سطوح ملي و استاني در زمينه هاي مختلف فرهنگي، ورزشي و قراني تا كنون كسب كرده ايم كه اميدوارم با همدلي و مدد الهي بتوانيم آينده اي روشن تر براي دانشگاه و مجموعه سما ترسم كنيم.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سمينار هاي علمي در فضاي مجازي يكي از روش هاي ارتباط تربيتي موفق بین اوليا و مربيان”

  1. ناشناس گفت:

    جناب واحد پور لطف کن حق التدیس اساتیدو بده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین