پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

تولید سالیانه بیش از 2 هزار تُن گوشت در لارستان

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لارستان گفت: سهم دامداران سنتی و عشایر در تولید گوشت قرمز شهرستان نسبت به دامداران صنعتی بیشتر است . به گزارش میلاد لارستان…

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لارستان گفت: سهم دامداران سنتی و عشایر در تولید گوشت قرمز شهرستان نسبت به دامداران صنعتی بیشتر است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ، غلامرضا صدیقی اظهار داشت: در لارستان ۱۶ واحد بره پرواری صنعتی به ظرفیت ۴۵۰۰ راس و ۲۲ واحد صنعتی گوساله پرواری به ظرفیت ۲۶۵۰ راس وجود دارد که علاوه براین دامداران سنتی نیز با ظرفیت دامی ۲۳۰ هزار راس دام سبک و ۲۰۰۰ راس دام سنگین تامین کننده گوشت قرمز شهرستان هستند .

وی با اشاره به بیشترین تولید گوشت قرمز لارستان که در فصل بهار است بیان کرد : ۲۵ هزار راس بره با تولید ۵۰۰ تن و ۳۰۰ راس گوساله با تولید ۷۵ تن در این فصل آماده عرضه به بازار است .

صدیقی تولید گوشت لارستان را ۲۰۹۰ تن در سال عنوان کرد و افزود : با توجه به سرانه مصرف گوشت قرمز به ازا هر نفر ۶ کیلوگرم در سال ، تولید گوشت دو برابر میزان نیاز شهرستان است .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین