دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

جشنواره واجب فراموش شده به اختتامیه خود رسید.

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛اختتامیه جشنواره وبلاگنویسی واجب فراموش شده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن اجتماعات…

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛اختتامیه جشنواره وبلاگنویسی واجب فراموش شده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا سروان مسلم عزیز پور دبیر جشنواره گفت: این جشنواره با شرکت بیش از ۴۸۰ وبلاگ نویس از سراسر کشور به همت چندین نهاد با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف در جامعه و مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان برگزار گردیده است. در ادامه ابراهیم روشن ضمیر فعال اجتماعی شهرستان نیز در خصوص امر به معروف ونهی از منکرو لزوم پاسخگویی مسئولین امر در قبال مشکلات اجتماعی بوجود آمده سخنانی را مطرح کرد. سپس علی اکبر نجیب زاده  سرپرست فرمانداری ویژه لارستان و حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لار در خصوص فریضه امر به معروف ونهی از منکر و مسائل و مشکلات و مطالبات وبلاگنویسان به ایراد سخن پرداختنند.

در پایان مراسم، محدثه زرین،سکینه چخموری،اسما دلخسته، محسن قاسمی فرد ، نرگس زرین در بخش لارستان و ۶ نفردیگر وبلاگنویس از شهرستانهای تهران،قم،کردستان،شیراز،خرم بید و ساری حائز مقام برتر جشنواره شدند،که لوح سپاس و هدایایی را دریافت نمودند.

شایان ذکر است که در این جشنواره مادر شهید ماشالله طلایی،کتاب واجب فراموش شده گزیده ای از بیانات رهبرمعظم  انقلاب در مورد امر به معروف و نهی از منکر را به مسئولین شهرستان اهدا نمود.  پخش کلیپ و سخنان وبلاگنویسان شرکت کننده در جشنواره وبیان مشکلات و نیازمندیهایی همچون فضای مناسب تبلیغی امر به معروف در شهرستان ، اهتمام به نماز مدارس و دانشگاه ها ، تحقیق دانشجویان بر اساس نماز دانشگاه ها و خوابگاه های خودو…توسط وبلاگنویسان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین