پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توزیع ١١٠٠ بسته معیشتی و بهداشتی از سوی کانون «ابن‌الرضا(ع)» گراش

  مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: تعداد یک هزار و یکصد بسته معیشتی و بهداشتی از سوی کانون فرهنگی هنری «ابن‌الرضا(ع)» در شهرستان گراش توزیع شده…

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: تعداد یک هزار و یکصد بسته معیشتی و بهداشتی از سوی کانون فرهنگی هنری «ابن‌الرضا(ع)» در شهرستان گراش توزیع شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان وحدت و همدلی بسیار خوبی در کشور به وجود آمده است، گفت: با داشتن وحدت و همدلی می‌توانیم از همه سختی‌ها و شرایط ناهموار آسان‌تر عبور کنیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود استفاده شود تا خانواده‌های محروم و کم‌بضاعت در روزهای کرونایی دچار سختی و مشقت مضاعف نشوند.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «ابن‌الرضا(ع)» شهرستان گراش از ٢۶ اسفند ٩٨ فعالیت خود را در زمینه کمک‌های مؤمنانه آغاز کرده است، افزود: این کانون فرهنگی هنری به مدیریت آقای «محسن افشار» و با تلاش شبانه‌روزی اعضای خود و همراهی و همدلی نیک‌اندیشان شهرستان گراش، تا کنون یک هزار و یکصد بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کرده است.

اخوت با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع‌آوری و هزینه شده است، گفت: بسته‌ها شامل گوشت مرغ گرم،  روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا، کنسرو لوبیا و تن ماهی، پنیر، ژله، کارامل و بسته‌های بهداشتی بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، به بعضی از خانواده‌های نیازمند هم کمک‌های نقدی صورت‌گرفته است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس یادآور شد: پیش از اعلام رزمایش سراسری مواسات و همدلی مؤمنانه، اعضای این کانون فرهنگی هنری با راه‌اندازی پویش زیبای «نان شب» برای اولین بار و همچنین «برات لبخندها» که یک سنت قدیمی در شهرستان گراش است به نیازمندان با حفظ شرافت و کرامت افراد، کمک‌های مؤمنانه‌ را انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اهداف این حرکت تصریح کرد: تلاش مؤمنان برای شبیه شدن به یک جامعه مهدوی، نشان از وحدت و همدلی مؤمنانه، تبدیل تهدید به فرصت و تمسک به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) در سختی‌ها و مشکلات و همچنین نشان دادن قدرت ملت عزیز ایران به‌خصوص مردم باصفا و مهربان و یکرنگ خطه جنوب فارس در مدیریت بحران به دنیا از اهداف مهم این حرکت بزرگ است.

اخوت خاطر نشان کرد: این حرکت کانون فرهنگی هنری مسجد «جوادالائمه»، مختص این کانون در شهرستان گراش نیست و همزمان با کانون فرهنگی هنری «ابن‌الرضا(ع)»، چند مسجد از جمله مسجد «امام رضا(ع)» و «قمربنی‌هاشم» نیز به‌صورت جدی در حال انجام که نشان از عمق انسان‌دوستی در شهرستان گراش است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین