جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خرید مرغ مازاد تولید لارستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام فارس

کارشناس اداره بهبود تولیدات دامی معاونت جهاد کشاورزی لارستان از خرید ۱۷۵ تن مرغ مازاد تولید شهرستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس خبر داد . به گزارش میلاد…

کارشناس اداره بهبود تولیدات دامی معاونت جهاد کشاورزی لارستان از خرید ۱۷۵ تن مرغ مازاد تولید شهرستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان مسعود وحیدی گفت:  در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تنظیم قیمت بازار از تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ تا کنون ۱۷۵ تن مرغ تولیدی شهرستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری و به مقصد سردخانه های شیراز بارگیری شده است .

وی تصریح کرد : قیمت مصوب خرید  هر کیلو  مرغ منجمد ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و در وزن های ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم در نظر گرفته شده است .

وحیدی با اشاره به نقش تاثیرگذار شرکت پشتیبانی امور دام گفت : با گسترش ویروس کرونا تمامی صنوف و تشکل ها متضرر شدند که مرغداران هم از این امر تاثیر پذیرفتند ، به همین خاطر به منظور جلوگیری از زیان آنان این طرح در ۱۴ فروردین ماه اجرایی شد و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین