جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مستند تصویری(3)/قرارگاه جهادی نجف و مرحله نیمه نهایی تولید ژل ضدعفونی

ساخت محلول ضدعفونی کننده توسط قرارگاه جهادی نجف لارستان , تلاش های عزیزان بسیجی را به تصویر می کشد. چندی پیش مستندهای  تصویری اول با عنوان “مزرعه آلوئه ورا لارستان…

ساخت محلول ضدعفونی کننده توسط قرارگاه جهادی نجف لارستان , تلاش های عزیزان بسیجی را به تصویر می کشد. چندی پیش مستندهای  تصویری اول با عنوان “مزرعه آلوئه ورا لارستان در اختیار مبارزه با کرونا” (لینک) و نیز  مستند تصویری دوم با عنوان جهاد همه جانبه قرارگاه نجف لارستان در تولید محلول ضدعفونی (لینک) را از دریچه دوربین امیر قیومی با هم ملاحظه نمودیم.

پس از مستند اول و دوم ,در مزرعه و کارگاه هم اکنون مستند سوم تولید محلول ضدعفونی را مشاهده می کنید .  در این مرحله بسیجیان که پارکینگ منزل یکی از نیروها را به عنوان مقر خود انتخاب نموده اند،  عملیات تصفیه ژل آلوئه ورا را طی چند مرحله انجام داده و  سپس الکل و رنگ های مجاز را به آن اضافه می نمایند. همچنین میزان الکل اضافه شده نیز  با الکل سنج به مقدار دقیق مشخص می شود.

اگرچه مقرر شده بود مستند مذکور بخش پایانی تهیه محلول الوئه ورا باشد، اما امیر قیومی گزارش زیبای دیگری را نیز از مرحله چهارم و پایانی این مجموعه مستند زیبا در خصوص  تزریق محلول و نحوه آماده سازی محصول نهایی را نیز آماده نموده که طی روزهای آتی آن را نیز منتشر خواهیم نمود. 

باما همراه باشید

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مستند تصویری(3)/قرارگاه جهادی نجف و مرحله نیمه نهایی تولید ژل ضدعفونی”

  1. ناشناس گفت:

    چقدر بهداشتی/بابتن کن/فضای باز/الک شن/بخدا درست نکنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین