جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رتبه برتر کشوری دانش آموزان لارستانی در مسابقات مجازی نماز

رئیس اداره امور قرانی ؛نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان فارس در مسابقات بزرگ نصر که به صورت مجازی و در رشته های قرآن،…

رئیس اداره امور قرانی ؛نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان فارس در مسابقات بزرگ نصر که به صورت مجازی و در رشته های قرآن، عترت و نماز برگزار شد، موفق به کسب سه رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، صدرالله زین العبادی گفت: در مسابقه بزرگ نصر که به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و به‌صورت مجازی و غیر حضوری در ده رشته قرآن، عترت و نماز برگزار‌ شد، سه دانش آموز از فارس موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

رئیس اداره امور قرانی ؛نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: این مسابقات ، همزمان با شیوع ویروس کرونا و در تعطیلات مدارس درفروررین واردیبهشت ماه سال جاری توسط دبیرخانه کشوری آن در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

زین العبادی یادآور شد: این مسابقه در رشته های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه های معصومین، صحیح خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی های قرآنی، مجری گری محافل قرآنی، مکبری نمازو دعا خوانی برگزا شده است.

وی اسامی و رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان فارس را به شرح زیر اعلام کرد:

رضا باقرپوریان از لارستان ، نفر برتر در رشته مکبری ، زهرا بهبودی ازناحیه یک شیراز ،نفر برتر خوانش قصه های قرآنی و محمدمهدی ذوالفقاری راد از آباده ، نفر برتر رشته اذان.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین