یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آزمایشگاه کرونا هیچ خطری برای سلامتی دانشجویان ندارد

کریمی گفت: آزمایشگاه تشخیص کرونا در لارستان مورد تأیید اداره امور آزمایشگاه قرار گرفته و هیچ ارتباطی با فضای آموزشی ندارد. به گزارش میلاد لارستان «محمدحسین کریمی» در گفت‌وگو با…

کریمی گفت: آزمایشگاه تشخیص کرونا در لارستان مورد تأیید اداره امور آزمایشگاه قرار گرفته و هیچ ارتباطی با فضای آموزشی ندارد.

به گزارش میلاد لارستان «محمدحسین کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره نامه اعتراضی تشکل‌های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان به وزیر بهداشت پیرامون راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) و خطرهای احتمالی آن برای دانشجویان گفت: این آزمایشگاه مورد تأیید اداره امور آزمایشگاه قرار گرفته و ایزوله شده است و هیچ ارتباطی با فضای آموزشی ندارد و کاملاً مجزا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان برای راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا هزینه شده است، افزود: امکان جابجایی آزمایشگاه وجود ندارد و اصلاً جابجایی هم به صلاح نیست.

وی ادامه داد: روزانه حدود یکصد تست در این آزمایشگاه انجام می‌گیرد و برای هیچ‌کدام از همکاران از لحاظ سلامت بدنی، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

کریمی با اشاره به عدم پاسخ دانشکده به نامه اعتراضی دانشجویان تصریح کرد: به خاطر اینکه نامه رسمیت نداشت و در فضای مجازی منتشر شده بود، توجهی به آن نشد. اگر نامه را به دبیرخانه یا دفتر ما تحویل می‌دادند، قطعاً به آن جواب داده می‌شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: یکی دو نفر از دانشجویانی که در کمیته انضباطی پرونده دارند، با انتشار آن در فضای مجازی می‌خواهند فرافکنی و جو را ملتهب کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آزمایشگاه کرونا هیچ خطری برای سلامتی دانشجویان ندارد”

  1. ناشناس گفت:

    کلا هر کس اعتراضی بکنه زدن برچسب از پاسخ گویی راحت تر هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین