یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع ١۵٠ بسته معیشتی به همت کانون «اهل‌البیت (ع)» خنج

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس گفت: کانون فرهنگی هنری «اهل‌البیت (ع)» شهرستان خنج تا کنون یکصدوپنجاه بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کرده است….

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس گفت: کانون فرهنگی هنری «اهل‌البیت (ع)» شهرستان خنج تا کنون یکصدوپنجاه بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «اهل‌البیت (ع)» شهرستان «خنج» همچون دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، از اواخر اسفندماه ٩٨ فعالیت خود را در زمینه کمک‌های مؤمنانه آغاز کرده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: این کانون فرهنگی هنری به مدیریت آقای «کرامت امینی» و با تلاش شبانه‌روزی اعضای خود و همراهی و همدلی ستاد برگزاری جشن نیمه‌شعبان یادواره شهید «اسماعیل امینی» شهرستان «خنج»، تا کنون یکصدوپنجاه بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع‌آوری و هزینه شده است، گفت: بسته‌ها شامل برنج، روغن، قند، شکر، ماکارونی، رب گوجه، سویا و بسته‌های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی‌‌کننده بوده است.

اخوت ادامه داد: همچنین در این ایام، این کانون یکصد مورد مشاوره به اهالی و اعضا داشته و همچنین در توزیع و ارسال ماسک، ضدعفونی کردن مسجد و محله، کمک به هلال‌احمر و شبکه بهداشت در تست‌گیری از مردم در ورودی‌های شهر «خنج» و اجرای مسابقات در فضای مجازی و تهیه یک‌هزار ظرف مواد ضدعفونی برای شبکه بهداشت «خنج» فعالیت داشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین