جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیش بینی خرید 25 هزار تُن گندم از کشاورزان در لارستان

رییس اداره تعاون روستایی لارستان از بازدید مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از مراکز خرید گندم و جو این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رییس اداره تعاون روستایی لارستان از بازدید مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از مراکز خرید گندم و جو این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ؛ احمد رضا خسروپور گفت : در این بازدید هدایت الله رحیمی به همراه کردی پور؛ معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی , غلامرضا اژدری، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان فارس روند خرید گندم و جو را در مراکز خرید گندم اتحادیه تعاونی روستایی لارستان، بلغان و صحرای باغ و همچنین مرکز خرید جو تعاونی تولید گلستان بنارویه بررسی کرد.

به گفته  وی مدیر سازمان تعاون روستایی  بر رعایت  بهداشت توسط عوامل خرید، ثبت در سیستم و ارسال لیست روزانه  بدون اتلاف وقت به بانک تاکید کرد .

وی افزود :  رحیمی در این سفر هماهنگی های لازم با مسوولین اداره غله استان و اتحادیه مرکزی تعاونی روستایی در مورد هدایت کامیون و صدور مجوز حمل از مراکز خرید شهرستان لارستان را انجام داد .

خسروپور در پایان ابراز کرد : تا کنون از میزان۱۲ هزار تن گندم خریداری شده در پنج مرکز خرید لارستان دو هزار تن بارگیری و حمل شده است و پیش بینی می شود باتوجه به هماهنگی های انجام شده توسط مسوولین استانی و تاکید بر تسریع روند حمل گندم ، تا پایان فصل خرید ، میزان ۲۵ هزار تن گندم تضمینی توسط مراکز تعاونی روستایی لارستان خریداری شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین