شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فطریه در لارستان به صورت متمرکز جمع آوری می شود

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: طبق مصوبه شورای زکات لارستان، در تمام مساجد برگزار کننده نماز سعید عید فطر ، فقط یک نمونه صندوق با آرم شورای زکات شهرستان قرارداده…

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: طبق مصوبه شورای زکات لارستان، در تمام مساجد برگزار کننده نماز سعید عید فطر ، فقط یک نمونه صندوق با آرم شورای زکات شهرستان قرارداده خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور با بیان اینکه طی مصوبه جلسه شورای زکات لارستان که در محل دفتر امام جمعه شهر لار برگزار شد، در تمام مساجد برگزار کننده نماز سعید عید فطر، فقط یک نمونه صندوق با آرم شورای زکات لارستان قرار داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در نهایت پس از شمارش، وجوهات جمع آوری شده بین نیازمندان سازمانهای حمایتی لارستان و موسسات خیریه تقسیم می شود، تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز و عدم وجود دغدغه حمل اسکناس به دلیل رعایت موازین بهداشتی با شماره گیری #۵*۰۷۱۲۳*۸۸۷۷* نیز می توانند فطریه های عام، سادات، کفارات عمد و غیرعمد را  پرداخت کنند.

دبیر ستاد شورای زکات لارستان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۵۶۰ در این کار معنوی مشارکت داشته باشند.

دلاوری با اذعان به اینکه در برخی از مساجد نیز دستگاه کارتخوان قرار داده خواهد شد، ادامه داد:  میزان فطریه امسال به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه در صورت تمایل مومنین عزیز به پرداخت خمس، طبق سنوات گذشته، صندوقهایی نیز بدین منظور در کنار صندوق های فطریه قرارداده خواهد شد، اضافه کرد: از مشارکت خیرین و شهروندان در اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان قدردانی می کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین