پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

جزئیات بازگشایی درب‌های حرم امامزاده لارستان(ع) پس از 70 روز انتظار

پس از ۷۰ روز انتظار، بالاخره درهای حرم مطهر حضرت میرعلی بن الحسین(ع) به‌عنوان در شهر لار  پس از اعمال مقررات بهداشتی بازگشایی شد و زائران باید یکسری اصول مراقبتی…

پس از ۷۰ روز انتظار، بالاخره درهای حرم مطهر حضرت میرعلی بن الحسین(ع) به‌عنوان در شهر لار  پس از اعمال مقررات بهداشتی بازگشایی شد و زائران باید یکسری اصول مراقبتی را رعایت کنند.

به گزارش میلاد لارستان مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از اعمال پروتکل بهداشتی هم‌زمان با بازگشایی این حرم مطهر پس از ۷۰ روز تعطیلی خبر داد و گفت:‌ این مقررات به علت جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا اعمال‌شده است.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، بازگشایی حرم‌ مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) هم‌زمان با نقاط دیگر کشور در پنجم خردادماه یادکرد و اظهار داشت: پس از ۷۰ روز تعطیلی صحن و سرای حرم مطهر میرعلی بن الحسین(ع) در خدمت زائران و مجاوران خواهد بود.

وی بااشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی در حرم تأکید کرد: همه زائران جهت حضور در صحن‌ها ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و به همراه داشتن مهر و سجاده شخصی هستند.

مدیر داخلی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان اضافه کرد: بارگاه ملکوتی حضرت میرعلی بن الحسین(ع) صبح ها از ساعت ۷ تا اذان ظهر و عصرها نیز از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب به روی مشتاقان باز است.

لازم به ذکر است که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به توصیه مقامات وزارت بهداشت از ۲۲ اسفند، ورود زائران به این حرم مطهر ممنوع و تمامی خدمات این آستان مقدس برای عموم مردم به حالت تعلیق درآمده بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین