سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

توزیع کمک های حرم رضوی در لارستان+تصاویر

مسوول کانون خادمیاران رضوی لارستان از تداوم حمایت از نیازمندان در این روزهای کرونایی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان جهت توزیع در…

مسوول کانون خادمیاران رضوی لارستان از تداوم حمایت از نیازمندان در این روزهای کرونایی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان جهت توزیع در بین نیازمندان آبرومند آماده سازی شده است.

هادی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تأکید بر اینکه یاری رسانی به محرومان نباید به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به تداوم ابتلا به بیماری کرونا و استمرار محدودیت ها در برخی مشاغل، کار مددرسانی به افراد نیازمند ادامه داشته باشد.

وی با برشمردن گوشه ای از خدمات اعضای کانون خادمیاران رضوی لارستان در حمایت از اقشارآسیب پذیر، افزود: با حمایت و تلاش خیرین در دهه آخر ماه مبارک رمضان تعداد ۵ هزار پُرس غذای گرم تحت عنوان سفره مهربانی در بین افراد آبرومند محروم در نقاط مختلف شهری و روستایی لارستان توزیع شد.

مسوول کانون خادمیاران رضوی لارستان با اشاره تهیه و بسته بندی آجیل به مناسبت عید سعید فطر به منظور تقدیم به اقشارآسیب پذیر، تصریح کرد: در قالب طرح عیدانه ۳۰۰ کیلوگرم آجیل به همت خادمیاران رضوی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

جهانگیری با بیان اینکه طی اقدامی از سوی آستان قدس رضوی و مشارکت خیرین تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان آماده سازی و پس از عید سعید فطر کار توزیع آن آغاز شده است، اضافه کرد: این بسته ها در بین مناطق روستاهای محروم لارستان به ارزش ۲۰ میلیون تومان در حال توزیع است.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین