جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از برگزیدگان دومسابقه مجازی “معرفی کتاب” و “خوانندگی و تکنوازی”

از برگزیدگان دومسابقه مجازی “معرفی کتاب” و “خوانندگی و تکنوازی” تجلیل شد در مراسمی با حضور “جاهدی” فرمانده سپاه لارستان، “پیش بین” جانشین فرماندهی سپاه، “مهندس میرپور “رئیس شورای شهر…

از برگزیدگان دومسابقه مجازی “معرفی کتاب” و “خوانندگی و تکنوازی” تجلیل شد

در مراسمی با حضور “جاهدی” فرمانده سپاه لارستان، “پیش بین” جانشین فرماندهی سپاه، “مهندس میرپور “رئیس شورای شهر لار، “قنبرنژاد” شهردار لار، “معتمد” رئیس نهاد کتابخانه های لارستان، “زارع” معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری لار و “حجتی” سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزیدگان دو مسابقه مجازی تجلیل شد. این مسابقه در ایام عید نوروز و به جهت تحقق شعار در خانه بمانیم برگزار شده بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در ابتدای مراسم “حجتی” از همکاری همدلانه مسئولین حاضر در اجرای هر چه بهتر این مسابقات تقدیر و تشکر کرد. سپس “هادی ماندگاریان” به نمایندگی از شورای موسیقی لارستان به تشریح مسابقه خوانندگی و تکنوازی لارستان گراش و اوز پرداخت.

در این مسابقه بیش از “۱۶۰” نفر شرکت نمودند و در سه رده سنی در” ۱۰” رشته به رقابت پرداختند. جشنواره “بهترین معرفی کتاب” مسابقه دیگری بود که از برگزیدگان آن تجلیل شد. این مسابقه با حضور بیش از “۴۰” شرکت کننده و در” ۴” رده مختلف برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین