پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

تست کرونا در 8 دانشجوی پرستاری لار مثبت شد؛‌خوابگاه قرنطیه شد

رئیس دانشکده پرستاری لارستان گفت: تست کرونا ۸ دانشجوی پرستاری دانشکده لارستان مثبت اعلام شده است که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی این دانشجویان در خوابگاه قرنطینه هستند. به گزارش…

رئیس دانشکده پرستاری لارستان گفت: تست کرونا ۸ دانشجوی پرستاری دانشکده لارستان مثبت اعلام شده است که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی این دانشجویان در خوابگاه قرنطینه هستند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری دانشجو،‌ مریم صدیق گفت: با شروع کلاس‌های عملی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه با توجه به فرم خود اظهاری دانشجویان تست کرونا به درخواست آنان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از زمان بدو ورد گرفته شده که تست کرونای ۸ دانشجوی پرستاری مثبت اعلام شده است.

صدیق در ادامه مطرح کرد: طبق تعهد نامه‌ای که از دانشجویان گرفته شده بود که با شروع دوره‌های کارآموزی و کلاس های عملی اگر مواردی مثبتی مشاهد شود شرایط قرنطینه در خوابگاه می‌پذیرند یا اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منزل برمیگردند و مراقب‌های لازم و درمان را می دهند.

رئیس دانشکده پرستاری لارستان خاطرنشان کرد: دراین راستا، دانشجویانی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است با توجه به تعهد نامه که داشتند پذیرفته اند در خوابگاهی جدا از دانشجویان دیگر در قرنطینه بسر ببرند و مراحل درمان آنها در حال انجام است و این دانشجویان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و در خوشبختانه مشکل خاصی هم ندارند.

وی افزود: دانشجویانی که تست کرونای آن‌ها منفی اعلام شده است در حال گذارندن دوره‌های کارآموزی و کلاس‌های عملی هستند و و با توجه به شرایط به وجود آمده امتحانات آنان کاملا به صورت مجازی برگزارخواهد شد.

صدیق با اشاره به برگزاری دوره‌های کارآموزی و کلاس عملی بیان کرد: دانشجویان به سه گروه تقسیم شده اند و خوابگاه‌های با توجه به این تقسیم بندی پروتکل‌های بهداشتی پذیرای دانشجویان هستند به طوری که در اتاق چهار نفر فقط دو نفر حضور دارند و برای خوابگاه‌ها پک‌های بهداشتی تهیه شده است و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

رئیس دانشکده پرستاری لارستان با اشاره به زمان برگزاری امتحانات دانشجویان اظهار کرد: با توجه اینکه برنامه امتحانات از انجام تست کرونا تا زمان اعلام نتیجه جابه جا شده است زمان امتحانات برنامه ریزی شده روی سایت دانشگاه قرار دارد، اما ممکن است با اختلاف چند روز به خاطر واحد‌های کار آموزی و عملی جابه جا شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین