جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تامین دو دستگاه دمنده آتش به همت خیرین در صحرای باغ

بخشدار صحرای باغ  از تامین دو دستگاه دمنده به همت خیرین در این بخش خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال خبری صحرای باغ، احمد علمدار در حاشیه جلسه…

بخشدار صحرای باغ  از تامین دو دستگاه دمنده به همت خیرین در این بخش خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال خبری صحرای باغ، احمد علمدار در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان لارستان  اظهار داشت: با همکاری خیرین بخش صحرای باغ تعداد ۲ دستگاه دمنده، یک دستگاه آبپاش، بیلچه،کلنگ،اره و برخی تجهیزات مورد نیاز جهت اطفا حریق خریداری شده است که این موضوع نقش بسیار مهمی در سرعت عملیات اطفا حریق خواهد داشت.

وی گفت:  هر چند علت آتش سوزی ها نامعلوم است امابیشتر آنها در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری گردشگران، کشاورزان،موتورسواران، بهره برداران از منابع طبیعی و مراتع است که پس از روشن کردن آتش از خاموش کردن کامل آن خودداری می کنند و یا با انداختن سیگار روشن موجب بروز حریق می شوند که تداوم این بی احتیاطی نگران کننده است.

علمدار اظهار داشت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و نیز آموزش باید از بروز این حوادث که ثروت های خدادادی را نابود می کند جلوگیری کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین