شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازگشایی کلیه کتابخانه های لارستان و اوز با رعایت پروتکل های بهداشتی

معتمدیان، معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های لارستان اعلام نمود از روز یک شنبه اول تیر ماه۹۹ کلیه کتابخانه های شهرستان های لارستان و اوز با رعایت پروتکل های…

معتمدیان، معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های لارستان اعلام نمود از روز یک شنبه اول تیر ماه۹۹ کلیه کتابخانه های شهرستان های لارستان و اوز با رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده، آماده خدمات به مردم شریف لارستان می باشند.

معتمدیان اظهار داشت: فعلا همشهریان عزیز می توانند جهت امانت کتاب به کتابخانه مراجعه کنند وکتاب های امانی هم بدون اخذ جریمه و دیرکرد تحویل گرفته می شوند. همچنین کارت عضویت اعضایی که در ایام شیوع بیماری کرونا منقضی شده برای مدت شش ماه رایگان تمدید می گردد.

وی در ادامه افزود: برای مدتی در برخی از کتابخانه های شهرستان، سالن های مطالعه با محدویت هایی برای استفاده اعضا و مراجعین روبروست. فعالیت های گروهی مانند فعالیت بخش کودکان نیز تعطیل می باشد که مسئولین کتابخانه ها در بدو ورود مراجعین، راهنمایی های لازم را خواهند داشت.

 معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های لارستان، افزود: در مدت سه ماه گذشته علیرغم تعطیلی کتابخانه ها بسیاری از فعالیت های حوزه کتاب وکتابخوانی از طریق فضای مجازی جهت علاقه مندان و دوستداران کتاب انجام گرفته و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

وی به برخی از برنامه ها از جمله نشست کتابخوان مجازی ویژه نوجوانان و بزرگسالان، نشست ادبی و شعرخوانی مجازی، برگزاری محافل معرفی و نقد کتاب و بسیاری از برنامه های دیگر پرداخته که توانستند مخاطبین زیادی را در فضای مجازی جذب نمایند .

همچنین  معتمدیان از برگزاری دهمین جشنواره بزرگ کتاب رضوی خبر داد که از اردیبهشت ماه در رده های سنی کودک ونوجوان-بزرگسالان وخانواده برگزار گردیده است. در این جشنواره  با تلاش کتابداران و با استفاده از فضای مجازی، تا کنون موفق به مشارکت بیش از  ۳هزار شرکت کننده در این مسابقه گردیدند، لازم به ذکر است این جشنواره تا پایان تیرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می توانندبا مراجعه به سایت samakpl.ir www. دراین جشنواره شرکت نموده واز جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازگشایی کلیه کتابخانه های لارستان و اوز با رعایت پروتکل های بهداشتی”

  1. موسی گفت:

    محمد معتمدیان ۵ ماه به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی اوز انتخاب شده با حفظ سمت حکم قانونی و رسمی ولی چرا هیچ جا بیان نشد؟چرا رسانه های شهر اوز به آن نپرداختند،چرا رسانه های لارستان به این موضوع اشاره نکردند .آیا درخواست مردم برای داشتن یک نیروی بومی دلیل درستی بر آن شد که مجموعه ای از یک اداره و سلسله مراتب نادیده گرفته شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین