پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین زاده:شهید بهشتی هم خوب می‌دید، هم خوب می‌دانست و هم خوب عمل می‌کرد

حسین زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی در آغازهفته قوه قضائیه ضمن اشاره به خصلت های نیک شهید بزرگوار بهشتی اظهار داشت:…

حسین زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی در آغازهفته قوه قضائیه ضمن اشاره به خصلت های نیک شهید بزرگوار بهشتی اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی هم خوب می‌دید، هم خوب می‌دانست و هم خوب عمل می‌کرد. متن پیام حسین زاده خطاب به مسئولان قضایی شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته قوه قضائیه را خدمت شما و کارکنان خدوم آن ادارات که در راستای تحقق عدالت و مبارزه با فساد قدم برمی‌دارید، تبریک عرض می‌کنم. هفته قوه قضائیه یادآور تلاش‌ها و عمل‌های خالصانه و عالمانه شهید آیت‌الله بهشتی است. او یک انسان وارسته بود که هم خوب می‌دید، هم خوب می‌دانست و هم خوب عمل می‌کرد. نقش برجسته شهید بهشتی در دفاع از اسلام در مقابل تفکرات چپ و کمونیستی و تبیین اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی و لیبرالیسم در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست.

در روزهایی که مردم ایران گرفتار مشکلات معیشتی و سختی‌های اقتصادی هستند، برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و دانه درشت‌ها، امیدها را دل‌ها زنده نگه داشته است.

اقدامات اساسی و ارزنده قوه قضائیه در سال‌های گذشته، موجب بازتولید امید و نشاط در جامعه شده است. بنده به نوبه خودم از تمامی مسئولان دستگاه قضا تقدیر و تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که مجلس شورای اسلامی در راستای عمل به وظیفه نظارتی خود، همگام و همراه با مسئولان قوه قضائیه در راستای تحقق عدالت که از مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی مردم ایران است، گام برخواهد داشت.

امید است شما مسئولان قضایی چهار شهرستان همچون گذشته بر مسیر مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی حرکت و اقدامات اساسی و مهم در این رابطه انجام دهید. بنده نیز آمادگی خود را برای همکاری با آن نهاد محترم اعلام می‌کنم و افتخار می‌کنم که در راستای تحقق عدالت بتوانم قدمی بردارم.

حسین حسین‌زاده
نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، ۱۳۹۹/۴/۳

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین