سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یادداشتی کوتاه پیرامون زمین های هلال احمر..(به قلم حامد مقدم)

یادداشت این هفته میلادلارستان به زمین های لارستان و یا هلال احمر به قلم محمد زارع اختصاص داشت. موضوعی که کشمکش های زیادی در شهر ایجاد کرده است. در همین…

یادداشت این هفته میلادلارستان به زمین های لارستان و یا هلال احمر به قلم محمد زارع اختصاص داشت. موضوعی که کشمکش های زیادی در شهر ایجاد کرده است. در همین زمینه جناب آقای حامد مقدم که به جرئت یکی از کارشناسان خبره حوزه شهرسازی می باشند ضمن یادداشتی کوتاه مطالبی را در این زمینه بیان داشته اند که اصل یادداشت ایشان را با هم مرور می کنیم:

 

“جناب آقای زارع عزیز، درایت و نکته سنجی شما قابل ستایش است. مطلب بسیار مهمی را مورد اشاره قرار داده اید. در این باب متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است و وظیفه ای جدی بر عهده مسئولین محترم است. در حال حاضر و با تقسیم این املاک، میان واحدها و شرکتهای متعدد وابسته به هلال احمر در تهران، مشکلات فراوانی بر سر راه ممانعت از فروش و واگذاریها وجود دارد. قریب ۲ سال پیش، موضوع تخریب پانسیون را با ریاست میراث فرهنگی لارستان در میان گذاشتم. بخشی از این ساختمانها به دلیل عمر بالای ۵۰ ساله و دارا بودن معماری ویژه و نمای پیوسته و ارزشمند شهری، شایستگی پیگیری در ثبت میراثی احتمالاً شایستگی ثبت میراثی را دارند و از سوی دیگر، بواسطه واقع بودن مرکز شهر و عمدتاً فضای باز و حیاط مناسب، از تراکم بیشتر مرکز شهرجدید جلوگیری نموده اند. لذا می بایست در این باب اقدام جدی صورت پذیرد. شورای شهر و شهرداری و بالتبع، فرمانداری نیز در این باب مسئولیت جدی خواهند داشت. بی شک در حال حاضر رسانه، نقش خود را ایفا نموده است…”

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین