سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هشدار به مسئولين(به قلم مدیرمسئول)

بخشي از اخبار دستگيري قاچاقچيان  اعم از مواد مخدر، سوخت، پوشاك، لوازم برقي ، سيگار و… در محورهاي مختلف منتهي به لارستان در مدت يك سال،  ترانزيتي بودن مسيرها از…

بخشي از اخبار دستگيري قاچاقچيان  اعم از مواد مخدر، سوخت، پوشاك، لوازم برقي ، سيگار و… در محورهاي مختلف منتهي به لارستان در مدت يك سال،  ترانزيتي بودن مسيرها از سويي و خطرآفرين بودن آنها از سوي ديگر به اثبات مي‌رساند، كه جا دارد مسئولين امر اعم از فرمانداري، نماينده مجلس، فرمانده نيروي انتظامي و… جهت ارتقاي  نيروي انتظامي به خاطر استراتژيك بودن منطقه گام‌هاي سريع و موثر بردارند. از سوي ديگر در ايجاد اشتغال  سالم برنامه‌ريزي گردد تا جوان ها به كارهاي ناسالم روي نياورند و از ديگر  سو

در برخي  اقلام بي‌ضرر و مورد لزوم عامه مانند پوشاك و چاي و … كه نه به محصولات  داخلي زياني وارد مي‌سازد و نه صنايع داخلي را مختل مي‌نمايد به گونه‌اي برخورد شود كه بعضي افراد كه چاره‌اي جز وارد كردن آن اقلام  ندارند و به فقر و فلاكت كشيده نشوند و بتوانند  زندگي خود  را ادامه دهند .

كساني كه در حال حاضر به ورود مواد مخدر و سيگار و صدور سوخت روي آورده‌اند بايد دست بكشند و خود و خانواده خويش را به بدبختي و فلاكت مبتلا نسازند .

لازم به ذكر است از ۳۳ قلم كشفيات يك ساله نيروي انتظامي كه در هفته‌نامه ميلاد لارستان منعكس شده ۱۱ قلم مربوط به سوخت ، ۸ قلم مواد مخدر، ۳ قلم سيگار و ۱۱ قلم باقيمانده ساير كالاهاي قاچاق بوده است.

در اين مدت بيش از ۳۸۰۰ كيلو ترياك ، ۵ كيلو حشيش ،‌۶۶۴۵۰ پاكت سيگار و بيش از ۷۱۰۰۰۰ ليتر سوخت كشف شده كه ضرورت دارد مسئولين، مردم، نيروهاي انتظامي، امام جمعه، نماينده مجلس و…. فكري كنند و چاره‌انديشي نمايند.

قبل از هر اقدامي بيان اين نكته ضروري است كه اقدام ضربتي، موثر نخواهد بود ابتدا بايد فرهنگ‌سازي كرد. اشتغال ايجاد نمود و همزمان مضرات قاچاق را تبيين كرد و براي شغل‌ها هم تبليغ كرد تا جريانات موثر واقع شود و گرفتاري‌ها رفع گردد. اگر چنين نكنيم و تصور كنيم مي‌توان بدون اشتغال  مفيد وسالم جلو شغل‌هاي ناسالم را مسدود كرد اشتباه كرده‌ايم.

در اين ميان حساب ۳ قلم مواد مخدر، سوخت و سيگار جداست كه به هر نحو بايد به شدت با آنها مبارزه كرد  و اجازه ورود به هيچ عنوان  نبايد داد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین