جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دریافت وجه نقد از سوی مدارس تخلف است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه دریافت هرگونه وجه نقد به صورت دریافت شهریه و یا مشارکت‌های مردمی از سوی مدارس تخلف به شمار می‌آید، گفت: خانواده‌ها…

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه دریافت هرگونه وجه نقد به صورت دریافت شهریه و یا مشارکت‌های مردمی از سوی مدارس تخلف به شمار می‌آید، گفت: خانواده‌ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به بازرسان اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  خبرگزاری فارس، فرهاد اسماعیلی ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دریافت شهریه و یا مشارکت‌های مردمی از سوی مدارس تخلف است، اظهار داشت: خانواده‌ها با مشاهده هرگونه تخلف نسبت به این موضوع طرح شکایت کنند تا بازرسان این اداره پیگیر موضوع بشوند.

وی افزود: از هفته آینده تمام فعالیت‌های آموزشی در مدارس تعطیل و مدیران اجازه ندارند به هر بهانه‌ای دانش‌آموزان را به مدرسه کشانده و یا آنان را به آموزش از طریق اینترنت اجبار کنند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مدیران مدارس دولتی و غیردولتی اجازه ندارند در امر صدور کارنامه گروکشی کرده و طلب وجه داشته باشند، تصریح کرد: این موضوع تخلف است و از خانواده‌ها می‌خواهیم موارد این‌چنینی را به ما اعلام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس کمبود معلم در مدارس استان را یک موضوع جدی دانست و گفت: در شرایط فعلی حدود ۱۲ هزار معلم تنها در بخش آموزش نیاز داریم که امیدواریم این نقیصه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دریافت وجه نقد از سوی مدارس تخلف است”

  1. a گفت:

    اینا همش حرف مفت هست. برید برا ثبت نام سریع کارتخوان میزارن جلوت. ۲۰ ساله این حرفها از تو رسانه ها پخش میشه ولی عملی نمیشه. اگه گرون فروشی دیدید به شماره فلان زنگ بزنید. اگر مدرسه پول گرفت به فلان جا اطلاعا دهید. همش حرف مفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین