یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تجهیزات پزشکی که بخاطر نبود پزشک متخصص در لارستان خاک می خورد

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) درخصوص گلایه برخی از شهروندان درباره علت عدم وجود متخصص گوارش در لارستان، گفت: متأسفانه با وجود پیگیری های فراوان، سهمیه اختصاص فوق تخصص گوارش به…

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) درخصوص گلایه برخی از شهروندان درباره علت عدم وجود متخصص گوارش در لارستان، گفت: متأسفانه با وجود پیگیری های فراوان، سهمیه اختصاص فوق تخصص گوارش به منطقه لارستان تعلق نگرفت و البته قول داده شده در نوبت بعدی تقسیم متخصصان که در آبان یا آذرماه ۹۹ خواهد بود، حتما پزشک اختصاص یابد.

دکتر بهزاد رضائی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در پاسخ به سوال ارسالی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در آزمایشگاه مدرسی که آزمایش کرونا به نرخ آزاد انجام می شود، اما نمونه ها برای ارزیابی به آزمایشگاه دولتی دانشکده ارسال می شود. این مهم برای ما جای سوال دارد که چرا وقتی می توان از خدمات دولتی بهره گرفت، از جیب مردم هزینه می شود؟، اظهار داشت: مسئول آزمایشگاه مدرسی تقاضامند انجام تست کرونا بودند اما این آزمایشگاه به دستگاه PCR مجهز نیست و فقط آزمایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) دارای این دستگاه است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل به انجام تست کرونا با نرخ آزاد هستند، می توانند به آزمایشگاههای بیمارستان و همچنین دکتر مدرسی مراجعه داشته باشند، افزود: به صورت نامحدود انجام آزمایش از ابتدای هفته فعال شده و شهروندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ نسبت به انجام تست کرونا مبادرت کنند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در آزمایشگاه بیمارستان انجام تست های کووید ۱۹ رایگان نیست، تصریح کرد: فقط انجام آزمایشاتی رایگان است که مبتنی بر پروتکل های بهداشت توسط بیماریهای واگیر معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت می گیرد و افرادی که به هر دلیلی نظیر درخواست اداره، موسسات خصوصی یا مسافران متقاضی خروج از کشور و غیره بوده و نیاز به گواهی تست منفی کرونا هستند، می بایست خارج از تعرفه بیمه ای و به شکل آزاد آزمایش کرونا بدهند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) درخصوص گلایه برخی از شهروندان درباره علت عدم وجود متخصص گوارش در لارستان، خاطر نشان کرد: متأسفانه با وجود پیگیری های فراوان، سهمیه اختصاص فوق تخصص گوارش به منطقه لارستان تعلق نگرفت و البته قول داده شده در نوبت بعدی تقسیم متخصصان که در آبان یا آذرماه ۹۹ خواهد بود، حتما پزشک اختصاص یابد.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه در تمام منطقه جنوب فارس حتی یک فوق متخصص گوارش حضور ندارد، اضافه کرد: این مهم جزء مطالبات ما بوده و هست اما تاکنون با وجود پیگیری از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، نتیجه ای حاصل نشده است.

رضائی با ابراز امیدواری درخصوص اختصاص پزشک مورد نیاز در رشته گوارش در آینده، یادآور شد: تجهیزات رشته گوارش به طور کامل در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار موجود است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجهیزات پزشکی که بخاطر نبود پزشک متخصص در لارستان خاک می خورد”

  1. مدینه صابری گفت:

    خاک خوردن هم بعدآ هزینه تمیز کردن دارد. لطفأ شهرداریها فکری برای خاکهای اضافی و خاک های موجود در بیمارستان بکنید.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین