پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

به‌زودی جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی در بیمارستان لار

به‌زودی جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی را در بیمارستان لار انجام خواهم داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در دهمین کنگره بین‌المللی جراحی…

به‌زودی جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی را در بیمارستان لار انجام خواهم داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در دهمین کنگره بین‌المللی جراحی کم‌تهاجمی که در کشور چین و شهر شانگشا برگزار شد، “دکتر بهزاد رضایی” از سوی رئیس انجمن جراحان لاپاروسکوپی آسیا و اقیانوسیه، به عنوان سخنران دعوت شد.

در این کنگره، جراحان لاپاروسکوپی از کشورهای برزیل، اکوادور، شیلی، روسیه، عربستان، مصر و ایران حضور داشتند که دکتر رضایی نیز یکی از دو ایرانیِ حاضر در این کنگره بود.

وی با توجه به تخصص و تجربه چندین ساله، به عنوان مدیر پنل بخش عمل‌های جراحی اسلیو معده حضور داشته و ضمن ارائه موضوعات علمی در این حوزه، جمع‌بندی و مدیریت پنل را نیز برعهده داشت.

دکتر رضایی در مورد برنامه آتی خود در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های موجود، تصمیم دارم تا با کمک همکاران متخصص و حمایت‌های سیستم اداری مجموعه علوم پزشکی و همراهی خیرین، به عنوان دومین مرکز بعد از شیراز در استان فارس، جراحی‌های پیشرفته لاپاروسکوپی را در لارستان راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: این مهم می‌تواند ظرفیت خوبی هم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و هم در حوزه توریسم‌درمانی باشد که بی‌شک با برنامه‌ریزی و دقت نظر محقق خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین