جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اهداء هزینه های عروسی و ختم 2 خانواده لارستانی برای کمک به نیازمندان

۲ خانواده لارستانی با اختصاص هزینه های مربوط به ازدواج و همچنین مراسم ترحیم یکی از اعضای خانواده خود را صرف کمک به نیازمندان کردند. به گزارش میلاد لارستان به…

۲ خانواده لارستانی با اختصاص هزینه های مربوط به ازدواج و همچنین مراسم ترحیم یکی از اعضای خانواده خود را صرف کمک به نیازمندان کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور با بیان اینکه ایام سرد و خسته کننده کرونایی را انسانهای خاص و نوعدوست به ایامی زیبا مبدل می سازند، اظهارد اشت: در این راستا، زوج جوانی با مراجعه به کمیته امداد و با اختصاص ۱۰۰ میلیون ریال مساعدت نقدی به فرزندان یتیم در آستانه ازدواج، هزینه برگزاری مراسم عروسی خود را به این امر نیک اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه همچنین خانواده ای داغدار در غم از دست دادن عزیزی، با پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال کمک نقدی، هزینه مراسم ختم عزیز سفر کرده خود را به خرید سبدهای معیشتی خانواده های نیازمند اختصاص دادند، افزود: ضمن قدردانی از نگاه خیرخواهانه این دو خانواده، در شرایطی قرار داریم که هم افزایش قیمتها و هم وضعیت خاصی که بیماری کرونا بر جامعه وارد ساخته است، مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را دو چندان ساخته است.

دلاور با اذعان به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان حدود ۴ هزار خانواده محروم و نیازمند شهری و روستایی را تحت پوشش دارد، اضافه کرد: این افراد از طریق اعتبارات دولتی، امدادی و مساعدتهای خیرین و نیکوکاران مورد حمایت قرار می گیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین