جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

روز شمار پایانی بزرگترین پروژه در حال ساخت بیمارستان لارستان

در سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، عملیات سرامیک چینی کلینیک قلب و عروق و گسترش اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه…

در سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، عملیات سرامیک چینی کلینیک قلب و عروق و گسترش اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان، آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در روز اول ذی القعده، مرحله سرامیک چینی کلینیک قلب و عروق و گسترش اتاق عمل لارستان، به عنوان بخشی از مراحل پایانی ساخت و سازهای این پروژه آغاز شد.

کلنگ این پروژه درمانی که در خردادماه ۱۳۹۷ با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی در زمینی به متراژ ۲۰۹۶متر مربع و در ضلع غربی بیمارستان امام رضا علیه السلام، به زمین زده شد، تا کنون با صرف اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی از محل مشارکت خیرین، به مراحل پایانی ساخت و ساز خود نزدیک می شود.

دکتر کریمی رئیس دانشکده، با اشاره به این نکته که طبق تفاهم نامه منعقده با بنیاد نیک اندیشان هاشمی تاکنون اعتبار مورد نیاز از سوی خیر ارجمند پروژه تامین شده، افزود: برای راه اندازی و بهره برداری از این پروژه بزرگ بیمارستان لار و تامین تجهیزات خاص آن، حداقل بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان دیگر لازم است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و حمایت مسئولین محترم، موفق به تامین اعتبار گردیم.

وی ضمن بیان این مطلب که خیر بلند همت پروژه، به هیچ عنوان راضی به فاش شدن نام خود نشده است، اذعان داشت: به پیشنهاد آن بزرگوار، مقرر گردیده است کلینیک قلب و عروق در حال ساخت، مزین به نام با برکت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه سلام الله علیها گردد.

گفتنی است بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به عنوان نماینده خیر، مسئولیت اجرای این پروژه را برعهده دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین