جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

عزم جدی برای تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام شهرستان‌های فارس؛ کلاه لارستان کماکان بی سر است

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در فارس گفت: مسئولین و نمایندگان مجلس عزمی جدی برای جذب و تخصیص اعتبار جهت تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام همچون مرودشت، سروستان، خشت، خرامه، فیروزآباد،…

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در فارس گفت: مسئولین و نمایندگان مجلس عزمی جدی برای جذب و تخصیص اعتبار جهت تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام همچون مرودشت، سروستان، خشت، خرامه، فیروزآباد، داراب و زاهدشهر داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه اظهار داشت: پنجم مردادماه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در سال ۵۸ با فرمان امام خمینی(ره) و به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی برگزار شد که امسال از ۲۸ تیرماه تا پنجم مرداد را هفته بزرگداشت نماز جمعه تعیین شد.

وی در مورد هفته بزرگداشت نماز جمعه افزود: برنامه‌های متعددی برای هفته بزرگداشت نماز جمعه تدوین‌شده که برخی برگزار و مابقی نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

ملک‌مکان با بیان شعار هفته نماز جمعه امسال با عنوان «ایران قوی، همبستگی ملی، مسئولیت اجتماعی» بیان داشت: دومین ستاد بزرگداشت نماز جمعه، ستاد استانی هست که اولین جلسه آن در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل، مصوباتی را داشته و برنامه‌ها را نیز اعلام کردیم.

وی ادامه داد: شورای اداری در تمامی شهرستان‌های استان با موضوع نماز جمعه به‌منظور تبیین ظرفیت‌ها، مشکل‌ها و پتانسیل‌های نماز جمعه با حضور ائمه جمعه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در فارس طی درخواستی از مسئولین و نمایندگان مجلس خواست تا عزمی جدی برای جذب و تخصیص اعتبار جهت تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام همچون مرودشت، سروستان، خشت، خرامه، فیروزآباد، داراب و زاهدشهر داشته باشند.

وی از شهرهای اقلید و بیضا به‌عنوان شهرهایی که به دلیل نبود بودجه، مصلی و مکانی ویژه نماز جمعه ندارند، یادکرد که تنها در حد همان طرح مانده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین