شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شهركهاى جديد مسكونى در لارستان، گراش و اوز ساخته میشود

مجوز ايجاد شهركهاى جديد مسكونى در شهرستانهاى لارستان، گراش و اوز اخذ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرى…

مجوز ايجاد شهركهاى جديد مسكونى در شهرستانهاى لارستان، گراش و اوز اخذ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرى فرد از ايجاد شهرك هاى جديد مسكونى در سه شهرستان لارستان، گراش و اوز خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود ظرفيت هاى قانونى مبنى بر ايجاد شهرك هاى اقمارى به عنوان يكى از ابراز هاى پاسخگويى به تقاضاى مسكن و نيز بخشنامه مقام عالى وزارت در خصوص ” شناسايى و اعلام زمين مناسب دولتى براى احداث شهرك هاى مسكونى ” ايجاد اين شهرك در سه شهرستان لارستان، گراش و اوز در دستور كار اداره كل راه و شهرسازى لارستان قرار گرفت.

مديركل راه و شهرسازى لارستان افزود: هدف از اين اقدام رفع مشكل كمبود مسكن در اين سه شهر با توجه به عدم امكان دستيابى به زمين مناسب دولتى در داخل محدوده شهرهاى لار، گراش و اوز بود .

این مسئول تصريح كرد: على رغم تمايل سرمايه گذاران بخش خصوصى براى ورود به ساخت و ساز و توليد مسكن بستر لازم در اين خصوص وجود نداشت و نيز محدوديت براى اراضى ملى داخل محدوده شهر كه قابليت بارگذارى مسكونى داشته باشد، موجب شد اين اداره كل براى پاسخ به نياز هاى مسكن، طى دو سال اخير با مطالعات و پيگيرى هاى انجام شده مجوز ايجاد شهرك هاى جديد مسكونى را اخذ کند.

وى در پايان خاطر نشان كرد: اقدامات لازم جهت معرفى مشاور براى انجام مطالعات امكان سنجى و مكان يابى و طراحى شهرك به زودى انجام خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین