شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

با صرفه جویی 10 درصدی، لارستان در تابستان خاموشی ندارد

مدير شرکت توزيع برق شهرستان لارستان، گفت: اگر مشترکان بتوانند تنها ۱۰ درصد از مصرف خود را کاهش دهند، هیچگونه خاموشی در ایام تابستان نخواهیم داشت. به گزارش میلاد لارستان…

مدير شرکت توزيع برق شهرستان لارستان، گفت: اگر مشترکان بتوانند تنها ۱۰ درصد از مصرف خود را کاهش دهند، هیچگونه خاموشی در ایام تابستان نخواهیم داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی با حضور در شرکت توزیع برق لارستان از نزديك وضعيت رعايت پروتكل هاي بهداشتي و مراقبتي در پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا توسط کارکنان را بازبيني نموده و از روند خدمات دهي واحدهاي برنـامه ريزي و مهندسي، خدمات مشـتركين و مركز فوريت هاي برق اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان ضمن اظهار خرسندي از اهتمام مدیریت و كاركنان شرکت توزیع برق لارستان در زمينه رعايت موارد مراقبتي در جلوگيري از انتشار و مقابله با ويروس كرونا گفت: در شرايط فعلي مي بايست با درنظر گرفتن مسائل بهداشتي و توجه لازم به اين امر مهم، خدمات لازم را به مراجعان ارائه نموده و مصـوبات ستاد پيشگيري و مقـابله با كرونا نيز همواره مي بايد مدنظر قرار گيرد.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مراجعان وظیفه تمام کارکنان ادارات بوده و رعایت الزام ها و پروتکل‌های بهداشتی به معنی عدم ارائه خدمات به شهروندان نخواهد بود.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان مکلفند در خصوص فاصله‌گذاری فیزیکی اقدام و از ملزومات بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند.

حسنی ضمن قدرداني از مدیریت و كاركنان شرکت توزیع برق اين شهرستان که در این گرمای سوزان تابستان در عرصه خدمت رساني برق گام بر می دارند و از بروز مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان اتفاق می افتد، جلوگیری می کنند؛ بيان داشت: شرکت توزیع برق لارستان به عنوان يكي از پيشروترين ادارات شهرستان در خدمات دهي به شمار مي رود و همواره مي بايست اين روحيه حفظ شود.

نماینده عالی دولت در لارستان خدمات و عملکرد کارکنان شرکت توزیع برق شهرستان در راستای خدمات رسانی و رفع خاموشی های ناشی از گرمای بی سابقه را ارج نهاد و در خصوص توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان در زمان دولت تدبیر و امید در حوزه برق اظهار کرد: برق اصلی ترین زیرساخت توسعه، رفاه و خدمات است که با استفاده از توان بخش خصوصی و اعتبارات دولتی اقدامات خوبی در این منطقه انجام گرفته، اما همچنان به دلیل وضعیت آب و هوایی نیازمند حمایت بیشتر و توجه ویژه به خصوص در اتمام پروژه ۴۰۰ کیلو ولت برق لارستان هستیم.

در اين بازديد، همچنین مهندس امین دامن کشان مدير شرکت توزيع برق شهرستان لارستان نيز گزارشي از اقدامات و برنامه هاي اين مديريت در عرصه خدمت رساني ارائه نمود.

وی خاطر نشان کرد: از زمان شروع دولت تدبیر و امید تاکنون، علاوه بر سرمایه گذاری در حوزه تولید و برق منطقه ای، شرکت توزیع برق لارستان بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه های روشنایی معابر به طول ۳۱٫۵ کیلومتر، نصب چندین ترانسفورماتورهای هوایی جهت تقویت افت ولتاژ و توسعه شبکه به تعداد ۵۶۳ دستگاه، نصب دستگاه های افزاینده ولتاژ به تعداد ۸ دستگاه، توسعه شبکه های فشار ضعیف و متوسط شهری و روستایی به طول ۱۱۵٫۲ کیلومتر، برق رسانی به روستاهای فاقد برق، احداث خروجی های ایستگاه های فوق توزیع بلغان، قیصریه و عمادشهر ، احداث ساختمان های اداری و غیره در کل شهرستان هزینه کرده است.

دامن کشان همچنین با اشاره به اینکه در استان فارس، ساعات پیک مصرف برق از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است، خاطرنشان کرد: در این ساعات باید مردم خودشان مدیریت کنند تا مصرف برق پایین بیاید و اگر این کار نشود، ناچارا از طریق مدیریت اضطراری بار خاموشی اعمال خواهد شد.

مدير شرکت توزيع برق شهرستان لارستان تاکید کرد: اگر مشترکان بتوانند تنها ۱۰ در صد از مصرف خود را کاهش دهند، هیچگونه خاموشی در ایام تابستان نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از مردم شریف لارستان می‌خواهیم که در روزهای آینده که هوا گرم خواهد شد، مصرف خود را تا می توانند کاهش دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین