پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تولید و مونتاژ جاروبرقی با برند “جولارjoolar” در لارستان کلید خورد+عکس

طی اقدامی از سوی جمعی از جوانان، خط تولید و مونتاژ جاروبرقی از ابتدای سال جاری در لارستان راه اندازی شده است. به گزارش میلاد لارستان، در سالی که به…

طی اقدامی از سوی جمعی از جوانان، خط تولید و مونتاژ جاروبرقی از ابتدای سال جاری در لارستان راه اندازی شده است.

به گزارش میلاد لارستان، در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده است، جمعی از جوانان خلاق لارستانی با لبیک به دستور مقام معظم رهبری، پای در عرصه جهاد تولیدی گذاشته اند و در تلاش هستند با اقدامات خود علاوه بر درآمدزایی، جرقه حرکت به سمت توسعه اقتصادی ایران و لارستان بردارند.

علیرضا نیاوند یکی از جوانان نخبه که در رزومه زندگی شخصی اش چندین اختراع در زمینه های مختلف دیده می شود، به عنوان فردی که ایده تولید جاروبرقی در لارستان را مطرح و به مرحله اجرایی رسانده است، در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: موسسه خیریه لارستان بزرگ متشکل از چندین خیر بزرگوار شامل مهندسین و متخصصین برتر هستند، با هم اندیشی و همکاری این گروه فعال و خیر خواه را راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه هدف این گروه ایجاد خط تولید چندین نوع لوازم برقی خانگی در سطح لارستان است، افزود: دغدغه اصلی این افراد فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان لارستانی و کمک به همشهریان در اوضاع بیکاری یا شغل های آسیب پذیر در این مدت کرونایی است.

نیاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر از ابتدای فروردین ماه ۹۹ کار تولید و مونتاژ جاروبرقی با حمایت تعدادی از خیرین در شهر لار آغاز شده است، تصریح کرد: در این این زمینه ۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر به طور غیرمستقیم فعالیت دارند.

این جوان ایده پرداز لارستانی با اذعان به اینکه از ابتدای شروع به کار تاکنون و بیش از ۱۰۰ دستگاه جاروبرقی تولید و در بازار عرضه شده است، خاطر نشان کرد: محصولات این شرکت تازه تأسیس با نام تجاری «جولار joolar» که در زبان لاری به معنی «لار قشنگ» عرضه می شود.

 

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده هر دستگاه جاروبرقی سطلی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که یک میلیون آن از طرف خیرین و ۹۰۰ هزار تومان آن توسط مشتری پرداخت می شود، ادامه داد: قیمت جاروبرقی خارجی مشابه آن با نام تجاری «هیتاچی» در بازار با قدرت ۱۸۰۰ وات حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

نیاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان تولید روزانه ۲۰ دستگاه جاروبرقی سطلی در این کارگاه فراهم است، یادآور شد: این جاروبرقی دارای ۶ تا ۱۲ ماه ضمانت تعویض موتور است و یک سال خدمات پس از فروش شامل تعمیر و تعویض قطعات جانبی نیز است که همه این خدمات در شهر لار به مشتریان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این جاروبرقی از نظر قدرت و مکش ۱۸۰۰ وات است و با نمونه خارجی خود برابری می کند، اذعان داشت: این جاروبرقی در رنگهای قرمز و کرم قابل تولید است.

این مخترع لارستانی با اذعان به اینکه به دلیل محدود بودن تعداد تولید که توسط خیرین تقریبا نصف هزینه این جاروبرقی تامین شده، به مناسب عید قربان تا غدیر تعداد ۱۱۰ دستگاه در طرح فروش ویژه عیدانه پیش بینی شده است، گفت: به جهت استقبال شهروندان، پس از نام نویسی به ازای هر شماره ملی، یک دستگاه جاروبرقی با تخفیف ویژه تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند برای مشاهده محصول و نام نویسی از روز شنبه ۱۱ مردادماه تا روز عید سعید غدیرخم به پاساژ نامدار واقع در شهرقدیم، جنب داروخانه بوعلی و کوچه امام زاده، طبقه همکف، دفتر خدمات فنی مهندسی مبتکر مراجعه کنند، عنوان کرد: این دفتر هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعداز ظهر و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه اماده پذیرایی از شهروندان بوده یا با تماس با شماره ۰۹۱۷۷۸۳۰۴۵۳ در جریان جزئیات بیشتر قرار گیرند.

نیاوند درخصوص برنامه های آتی این شرکت نوپا، گفت: در آینده نزدیک و با کمک خداوند متعال قصد تولید محصولاتی نظیر دستگاه آب میوه گیری، لامپ های ال ای دی، یخچال فریزرو غیره را داریم.

این جوان خلاق لارستانی با تقاضا از سرمایه گذاران برای حمایت از نخبگان با توجه به سفارش مقام معظم رهبری و  نام گذاری ایشان در امسال به نام جهش تولید، افزود: امید می رود با حمایت مردم زمینه ای برای اشتغال زایی جوانان لارستانی و ارتقاء کیفی و صنعتی این شهرستان فراهم شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین