پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تنها در یک روز مردم لارستان 72 هزار سی سی خون اهداء کردند

در این روز ۲۰۱ نفر ازمردم لارستان، ۷۱ هزار و ۶۵۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

در این روز ۲۰۱ نفر ازمردم لارستان، ۷۱ هزار و ۶۵۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت نهم مرداد ماه روز اهداء خون، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، در پایگاه مرکزی انتقال خون این شهرستان حضور یافت و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف، با جمعی از اهدا کنندگان خون دیدار و از آنها تشکر کرد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با تبریک نهم مرداد ماه روز جهانی اهداء خون، همچنین از زحمات و همدلی رییس و کارکنان انتقال خون لارستان در تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران قدردانی نمود.

دلاور با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر اهدای خون، از همه تقاضا کرد نسبت به کار نیک و پسندیده اهدای خون مبادرت ورزند، تا بیماران و نیازمندان به خون، با مشکل مواجه نشوند.

وی همچنین در ادامه از واحدهای مختلف پایگاه انتقال خون لارستان بازدید کرد.

بهروز جمالی رئیس پایگاه انتقال خون لارستان هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور معاون فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از کارکنان فرمانداری و مردم عزیز، گزارشی از عملکرد پایگاه را ارائه و درمورد مسائل و مشکلات موجود صحبت کرد.

جمالی افزود: خون های اهدایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش پایگاه انتقال خون لارستان شامل لار، گراش، اوز، خنج، بیرم، لامرد، مهر، اشکنان، بستک و مناطقی از هرمزگان فرستاده می شود.

وی تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت اهدای ایمن خون اندیشیده شده است و مردم می توانند با خیال راحت مراجعه و با رعایت تمام اصول بهداشتی خون اهدا کنند.

رئیس پایگاه انتقال خون لارستان افزود: مردم متدین و نوع‌دوست ما که همواره نیازهای بیماران بستری در بیمارستانها را برطرف کرده اند، در حال حاضر نیز به کمک بیماران و هموطنان خود بیایند، به ویژه آن که برای رفع نیازها در جریان جراحی های مختلف و دیگر بیماران نیازمند به مقدار زیادی خون لازم داریم که این ها همه منوط به وجود ذخایر خونی از گروههای مختلف است.

جمالی در پایان اظهار کرد: ما از مردم عزیز با انواع گروه های خونی می‌خواهیم همچون گذشته خون اهدا کنند و بدانند هیچ خطری آن ها را  به خصوص از لحاظ کرونا تهدید نمی کند.

گفتنی است؛ در این روز ۲۰۱ نفر ازمردم لارستان، برای نجات جان بیماران با حضور در پایگاه انتقال خون لارستان، ۷۱ هزار و ۶۵۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین