شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

مدیرعامل شبکه مجمع خیرین استان فارس انتخاب شد

سیروس پاک فطرت از سوی هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس به اتفاق آرا به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل این مجمع انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان…

سیروس پاک فطرت از سوی هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس به اتفاق آرا به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل این مجمع انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه مجمع خیرین استان فارس حدود دو سال است سیر مراحل قانونی را از طریق تایید استانداری و اداره ثبت شرکتها را پشت سرگذاشته و امروز با حضور بیش از ۳۰ نفر از خیرین و نخبگان به نمایندگی از سوی ۱۱ موسسه مجامع و انجمن های خیریه و خیریه ها تشکیل شده است.

محمد هادی ایمانیه به تشریح اهداف تشکیل شبکه مجمع خیرین استان فارس اشاره و بیان کرد: ساماندهی کمک‌های خیران، شناسایی و اولویت‌بندی کمبودها و نیازهای استان، ایجاد بانک اطلاعاتی، هم‌افزایی و ارتباط گیری با مقامات و مسئولان استانی و کشوری، استفاده از توان موجود موسسات عضو و غیر عضو از اهداف شبکه مجمع خیران استان فارس است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از موازی‌کاری موسسات خیریه یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف شبکه مجمع خیرین فارس است، خاطرنشان کرد: پیگیری نیازمندی‌های موسسات عضو به صورت مشترک از جمله این اهداف و مواردی است که در دستور کار قرار می‌گیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین