سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تصويربردارى نماهنگ كوچه غريب در لارستان، گراش و اوز+تصاویر

نماهنگ كوچه غريب به كارگردانى پيام حسين سورى و تهيه كنندگى احسان تابنده و با اجراى گروه سرود طاها لارستان مراحل توليد خود را پشت سر گذاشته است . احسان…

نماهنگ كوچه غريب به كارگردانى پيام حسين سورى و تهيه كنندگى احسان تابنده و با اجراى گروه سرود طاها لارستان مراحل توليد خود را پشت سر گذاشته است .

احسان تابنده تهيه كننده اين نماهنگ در گفتگو با خبرنگار ميلاد لارستان اظهار داشت: برای قابل باور نشان دادن توان و ظرفيت لارستان در حوزه ساخت نماهنگ‌ نیازمند انجام چنين حركت هاى هستيم كه غفلت هاى صورت گرفته در حوزه ى هنر و فرهنگ در منطقه على رغم پتانسيل زياد به نوعى به تصوير كشيده شود و اميدواريم اين چنين اقدماتى فتح البابى براى ديگر توليدات هنرى در منطقه باشد

وى گسترش فرهنگ عاشورایی و انتقال مفاهیم عاشورایی و تقویت باورهای نسل جوان را از اهداف این نماهنگ بر شمرد و افزود :اين پروژه با حضور بيش از ٦٠ نفر عوامل صحنه و پشت صحنه با اجراى هنرمندان گروه سرود طاها لارستان و به سفارش مركز موسيقى و سرود سازمان صدا و سيماى جمهورى اسلامى ايران توليد شده است.

تابنده افزود : نماهنگ كوچه غريب با همت جوانان هنرمند اين ديار و در شرايط دماى بالاى منطقه كليد خورد كه ان شا الله اين پروژه رزق محرم امسال عزيزان دست اندركار باشد .

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تصويربردارى نماهنگ كوچه غريب در لارستان، گراش و اوز+تصاویر”

  1. شهروند لاری گفت:

    درود فراوان به تهیه کننده اثر که برای نشان دادن ظرفیت منطقه لارستان از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و از بهترین اشخاص از جمله تصویربرداران فیلم منطقه پرواز ممنوع و کارگردان خوش ذوق و دارای تجربه جناب سوری به لارستان دعوت نموده اند. اجرکم عند الله.

  2. شهروند لار گفت:

    درود بر گروه فعال طاها لارستان که از ظرفیت های این منطقه استفاده کردند…. خدا قوت

  3. جواد گفت:

    خیلی دوست دارم این تهیه کننده جوان لاری رو از نزدیک ببینم و ازش بپرسم توی این راه چقدر مسئولین کمکشون کردن؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین