شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مساعدت شهرداری جویم در تامین مسکن نیازمندان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از مساعدت ۶۰۰ میلیون ریالی شهرداری جویم جهت ساخت ۲۰ واحد مسکونی در این بخش خبر داد . به گزارش میلاد لارستان…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از مساعدت ۶۰۰ میلیون ریالی شهرداری جویم جهت ساخت ۲۰ واحد مسکونی در این بخش خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور در پی بازدید از سایت منازل در احداث شهر جویم،به اتفاق شهردار و شورای شهر از زمین اختصاص یافته جهت ساخت مسکن محرومین کمیته امداد نیز بازدید و در جریان نحوه ساخت و میزان اعتبار مورد نیاز قرار گرفت .

مدیر کمیته امداد لارستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت : ۲۰ خانوار تحت پوشش جویمی که بیش از دو عائله دارند فاقد مسکن مناسب هستند که با همکاری و مساعدت صمیمانه شهردار جویم،خیرین جویمی و کمیته امداد این مشکل مرتفع خواهد شد .

این مقام مسئول گفت : شهردار جویم در خصوص اختصاص زمین،تهیه نقشه و نظارت رایگان مساعدت قابل توجهی داشته که ارزش ریالی این مساعدت ها ۶۰۰ میلیون ریال است که پیش از این نیز شهردار این شهر در خصوص ترغیب خیرین به امر ساخت مسکن محرومین مبلغ یک میلیارد ریال در اختیار کمیته امداد قرار داد .

دلاور افزود : با مساعدت مذکور و کمک یک میلیارد ریالی خیرین و اختصاص ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد جهت این امر حداکثر تا یک سال آینده این منازل آماده و تحویل مددجویان قرار خواهد گرفت .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین