سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست حسین زاده از معاون وزیر راه: قطعات تعطیل محور لار-جهرم را فعال نمایید

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در نشست با معاون وزیر راه با بیان اینکه بسیاری از قطعات مورد نیاز تکمیل پروژه محور لار-جهرم به جهت شرایط نامناسب مالی…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در نشست با معاون وزیر راه با بیان اینکه بسیاری از قطعات مورد نیاز تکمیل پروژه محور لار-جهرم به جهت شرایط نامناسب مالی متوقف شده است، گفت: از مسئولین خواست تا نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و همچنین شرایط لازم برای برگزاری مناقصه این پروژه محیا شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، حسین حسین زاده با دکتر خادمی معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص مشکلات و پیگیری حوزه راه دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده مردم در اين نشست با اشاره به مسائل مختلف حوزه راه و شهرسازی، ضمن ارائه گزارش بازدید‌های بعمل آمده از محور های اصلی، فرعی و روستایی لارستان، خنج، گراش و اوز، خواستار بررسی، ارزیابی و تقویت نگاه‌ ملی به چهار شهرستان حوزه انتخابیه در جنوب فارس شد.

مهندس حسین‌زاده ضمن اهمیت قرار دادن محور جهرم-لار-بندرعباس، اظهار داشت: آمار بسیار نگران کننده و تأثر برانگیز تصادفات منجر به فوت و جرح در راه های منطقه جنوب فارس جای بسی تأمل دارد. فوت بیش از ۱۲۰ نفر در دو سال اخیر و مجروح شدن بیش از ۷۰۰ نفر در این مدت که عموماً در محور جهرم، لار و بندرعباس به وقوع پیوسته است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه بسیاری از قطعات مورد نیاز تکمیل پروژه محور لار-جهرم به جهت شرایط نامناسب مالی متوقف شده است، از مسئولین خواست تا نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و همچنین شرایط لازم برای برگزاری مناقصه این پروژه محیا شود.

دکتر خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز قول مساعد پیگیری و همکاری لازم در جهت بررسی و تکمیل پروژه های راه سازی حوزه انتخابیه را داد.

در دیدار دیگری با دکتر غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راه و بررسی آخرین وضعیت اجرایی و تامین منابع مالی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

دکتر غفاری در این نشست گفت: در بحث تامین مالی اگر چه جز دستگاه هایی بوده ایم که ۴۰ درصد رشد بودجه‌ای داشته ایم اما با افزایش ۲۰۰ درصد هزینه‌ها مواجهه شده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری حوزه راه‌سازی افزود: فعالیت بخش خصوصی در حوزه راه و شهرسازی بایستی تسهیل شود تا سرمایه‌گذار تمایل یابد در این حوزه فعالیت کند.

دکتر غفاری در پایان اظهارداشت: با حمایت و همراهی دستگاه‌های مربوطه بایستی فرآیند به شکلی سازماندهی شود تا بار راه سازی از دوش منابع عمومی و پروژه‌های بزرگ برداشته شده و صرف راه‌های فرعی و روستایی شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین