سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 44

نماز جمعه در لارستان برگزار می شود اما در خنج و گراش نه!!

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس گفت: نمازجمعه این هفته، ۱۷ مرداد در ۳۳ شهر قرمز استان فارس اقامه نمی‌شود. به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام ملک‌مکان مدیرنمایندگی شورای…

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس گفت: نمازجمعه این هفته، ۱۷ مرداد در ۳۳ شهر قرمز استان فارس اقامه نمی‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام ملک‌مکان مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۱۳ شهرستان استان فارس با توابع آن‌ها جمعا ۳۴ شهر از جمله شهر شیراز در وضعیت قرمز کرونایی و شرایط ویژه قرار دارند، لذا جهت مقابله با شیوع کرونا و جهت حفظ سلامتی مردم عزیز، نمازجمعه در این شهرستان‌ها و شهر‌ها جمعه این هفته یعنی ۱۷ مرداد ماه اقامه نخواهد شد.

او افزود: شهرستان‌های با وضعیت قرمز عبارتند از شیراز، آباده، بوانات، مرودشت، کوار، کازرون، گراش، سروستان، زرقان، قیروکارزین، خنج، لامرد و خرامه است.

ملک‌مکان ادامه داد: بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مقابله با کرونا سایر شهرستان‌ها و شهر‌ها (۴۲ شهر) در وضعیت سفید یا زرد قرار دارند، بنابراین نمازجمعه در این شهر‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ بنا به اطلاعیه شماره ۳۹ ستاد نماز جمعه لارستان، باطلاع مردم شریف و متدین می رساند در راستای صیانت از سلامت عموم مردم و پس از مدت ها صبر و همراهی با ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرستان شاهدیم که این ستاد در آخرین آمار اعلامی استان فارس و برخی از شهرستانها از جمله لارستان را از وضعیت قرمز خارج نموده است و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نماز جمعه در مناطق زرد بلا مانع می‌باشد .

لذا در آستانه عید سعید غدیر،عید الله الاکبر نماز جمعه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در روز جمعه ۱۷ مردادماه ۹۹ در لارستان برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نماز جمعه در لارستان برگزار می شود اما در خنج و گراش نه!!”

  1. ناشناس گفت:

    خیلی خوشحالی که در گراش وخنج نه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین