شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست فرماندار لارستان برای ساماندهی فعالیت رسانه ای در لارستان

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان خواستار ساماندهی فعالیت برخی از سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کانال های غیرمجاز در شهرستان لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان خواستار ساماندهی فعالیت برخی از سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کانال های غیرمجاز در شهرستان لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه ای که با اصحاب رسانه به بهانه روز خبرنگار و با حضور خبرنگاران جرائد، مطبوعات و رسانه های برخط در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها می بایست در انجام رسالت ذاتی و خبری خود با اشراف اطلاعاتی بیشتری در مورد مسائل گوناگون و شرایط کشور، منطقه و جهان به بیان و انعکاس اخبار اقدام کنند، اظهار داشت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و با توجه به نقش تعیین کننده در جهت دهی به افکار عمومی، می بایست از دامن زدن به برخی مسائل و رویکردهای آسیب‌زای منطقه‌ای نیز اجتناب داشته باشند.

وی با درخواست از رسانه ها برای پرهیز از هرگونه رفتار و رویکرد افراط گرایانه منطقه‌ای و ضد توسعه ، افزود: رسانه ها وحدت، انسجام و برجسته سازی وجوه مشترک به جای تفرقه و دوگانگی‌ها را در اولویت کار خود قرار دهند.

معاون استاندار فارس با تأکید بر هم‌افزایی و ارتباط دو سویه و نزدیک مدیران اجرایی و روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تصریح کرد: مجموعه مدیریت اجرایی لارستان از نقدهای سازنده، تاثیرگذار و دلسوزانه رسانه‌ها استقبال خواهد کرد، ضمن اینکه مرز بین نقد و تخریب نیز باید رعایت شود.

این مسوول با بیان اینکه بیان مشکلات و بازتاب دغدغه‌های مردم، با ناامید کردن و ایجاد یاس در دل آنان تفاوت فاحش دارد، خاطر نشان کرد: باید مواظب بود با برخی سهل انگاری‌ها، تخریب‌ها و رفتارهای افراطی، خدمات و اقدام‌های نظام و دولت، خدشه‌دار نشود.

حسنی عنوان کرد: رسانه‌ها باید با اجتناب از تخریب و دوری از یکجانبه‌گرایی در طرح مشکلات، ضمن نقد منصفانه و سازنده، برای تقویت روحیه همبستگی و ایجاد نشاط و امید در جامعه نیز تلاش کنند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به برخی انتقادها در مورد مصوبات ستاد کرونا و تعطیل نکردن فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان، گفت: به هیچ وجه قائل به رویکردهای تحکمی و برخوردهای دستوری نیستم و این دیدگاه مدیریتی را همواره و با جدیت دنبال خواهم کرد.

وی، به بعضی از مصادیق در این زمینه نیز اشاره و بیان کرد: برخی رفتارهای منطقی و حرکت بر مدار اعتدال نباید به معنای ضعف و بی قانونی تلقی شود.

حسنی در پایان خواستار ساماندهی فعالیت برخی از سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کانال های غیرمجاز در شهرستان لارستان شد.

در این مراسم، جمعی از فعالان رسانه ای لارستان به بیان دیدگاهها، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای خود پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان از تلاشها و اقدامات خبرنگاران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین