سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دهیار شاه غیب:‌با پرداخت ماهی 3000تومان توسط اهالی زباله روستا جمع میشود؛‌بدون اینترنت دانش آموزان باید در جاده ها سال تحصیلی خود را تمام کنند

چندی پیش یکی از مخاطبین میلاد لارستان از روستای شاه غیب با ارسال پیامی با بیان اینکه اطراف این روستا محل تجمع  شیشه و پلاستیک شده و اقدامی در  خصوص…

چندی پیش یکی از مخاطبین میلاد لارستان از روستای شاه غیب با ارسال پیامی با بیان اینکه اطراف این روستا محل تجمع  شیشه و پلاستیک شده و اقدامی در  خصوص جمع آوری انها صورت نمیگیرد،‌خواستار پیگری موضوع گردید. به همین دلیل خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از دهیار شاه غیب جویا شد.

بذر افکن در مصاحبه کوتاه با میلاد لارستان اظهار داشت:‌موضوع جمع آوری زباله ها تا قبل از این توسط دهیاری انجام می شده  ولی به دلیل عدم همکاری اهالی در حال حاضر این امر متوقف شده است. وی افزود:‌ درصورت همکاری و پرداخت مبلغ ماهیانه،‌ در اسرع وقت جمع آوری زباله ها عملی خواهد شد.

 دهیار شاه غیب  با بیان اینکه تا قبل از این تنها ماهیانه ۳۰۰۰تومان از هرخانواده بابت جمع آوری زباله اخذمیشد  افزود:‌ این مبلغ ناچیز در مقابل سلامتی مردم چندان قابل توجه نمی باشد.

بذر افکن در ادامه همچنین در خصوص برخی مشکلات روستا گریز سریعی به موضوع تحصیل دانش آموزان زده و با بیان اینکه عدم وجود اینترنت ۴G‌ و نیاز مبرم به آن در حال حاضر و در ایام کرونایی از جمله مشکلاتی است که مدتی است گریبان گیر خانواده ها خصوصا در موضوع آموزش مجازی دانش آموزان گشته،‌خواستار پیگیری این موضوع شده و اظهار داشت:  در حال حاضر اکثر روستاها فاقد زیرساخت های لازم میباشند و با این اوصاف اگر ویروس منحوس کرونا به این زودی ها  قصد رفتن نداشته باشد دانش اموزان روستایی چندصباحی دیگر باید قیدتحصیل را بزنند یا در جاده ها سال تحصیلی خود را به اتمام برسانند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین