چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

آبفا فارس: وضعیت کیفی آب شرب شهر بیرم لارستان مطلوب است

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس به دنبال برخی شائبه ها در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر کاهش کیفیت آب شرب شهروندان بیرم لارستان اعلام کرد…

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس به دنبال برخی شائبه ها در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر کاهش کیفیت آب شرب شهروندان بیرم لارستان اعلام کرد : وضعیت کیفی آب شرب این شهر، مطلوب است و آبرسانی به شهروندان روند عادی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس روز جمعه روند آبرسانی به شهروندان شهر بیرم را عادی اعلام کرد و اظهار داشت : وضعیت آب شرب این شهر از نظر کمی و کیفی مطلوب است.

سید علی خلیلی با بیان اینکه آب شرب شهر بیرم در حال حاضر از محل سه حلقه چاه آب تامین می گردد اظهار داشت: در تابستان سال جاری که فصل گرما و ماه های اوج مصرف آب می باشد، تاکنون شهروندان این منطقه از نظر کمیت و تامین آب در تنگنا نبوده و با کمبودی در حوزه تأمین آب مواجه نشده اند.

خلیلی ، افت فشار آب در برخی مناطق این شهر را که ناشی از اوج مصرف روزانه دانست و اذعان داشت: در شهر گرمسیری بیرم تنها در بعضی از ساعات شبانه روز به علت اوج مصرف با افت محدود فشار آب مواجه می شویم که این مورد بسیار طبیعی است و در دیگر شهرهای استان فارس نیز افت فشار معمول و قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان فارس می کوشد تا با بهره برداری مجدد از چاه شماره ۴ شهر بیرم که در حال کف شکنی می باشد، افت فشار آب در برخی از نواحی شهر را برطرف سازد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب فارس در ادامه بیان داشت: از نظر تأمین کیفی و بهداشتی آب شرب شهر بیرم نیز، شبکه آب شرب شهر با ۲ دستگاه کلرزن گازی گند زدایی می شود و همچنین بصورت ماهانه، آب چاه ها، مخازن و شبکه شهر نمونه برداری می شود و توسط آزمایشگاه امور آبفای لارستان مورد آزمایش کیفی قرار می گیرد و خوشبختانه تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر آلودگی آب این شهر گزارش نشده است.

خلیلی ادامه داد : همچنین کارشناسان شبکه بهداشت شهر بیرم نیز به صورت ماهانه از آب شرب بیرم نمونه برداری و آزمایش انجام می دهند و گزارش و نتایج تمام این آزمایش ها در اداره آبفا شهر بیرم موجود می باشد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به وضعیت آب شیرین کن های موجود در این شهر اضافه کرد: در حال حاضر بخش بیرم داری سه دستگاه آب شیرین کن است که ۲ دستگاه آن متعلق به بخش خصوصی و یک دستگاه نیز متعلق به اداره آبفا شهر بیرم می باشد که همه این آب شیرین کن ها فعال بوده و در حال بهره برداری می باشند.

وی افزود: از آب شیرین کن های خصوصی یک دستگاه در روستای کریشکی واقع در ۵ کیلومتری شهر بیرم با تولید روزانه ۶۰ متر مکعب و یک دستگاه نیز در شهر بیرم با تولید روزانه ۱۲۰ متر مکعب در حال خدمات دهی به مردم بخش بیرم می باشند. همچنین آب شیرین کن اداره آبفا بیرم در روستای بالاده در فاصله ۵ کیلومتری از شهر بیرم نصب گردیده است. این آب شیرین کن روزانه ۳۰ متر مکعب تولید آب دارد که با نرخ آب بهای مصوب و با نظارت اداره آبفا، آب شرب شیرین در اختیار شهروندان بیرم و ساکنان روستاهای بخش بیرم قرار می دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین