جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یکپارچه سازی پلاکهای اراضی ملی شهرستان لارستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان گفت : جلسه کارگروه مشترک رفع تداخلات اراضی با حضور روسا و کارشناسان ادارات منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، ثبت اسناد…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان گفت : جلسه کارگروه مشترک رفع تداخلات اراضی با حضور روسا و کارشناسان ادارات منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، ثبت اسناد و املاک و امور مالیاتی شهرستان لارستان با هدف رفع مشکلات اراضی ملی و رفع تداخلات موجود در سالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ، منصور رضایی در این نشست از یکپارچه سازی پلاکهای اراضی ملی شهرستان در سامانه شمیم خبر داد و اظهار داشت : با این اقدام و صدور اسناد تک برگ اراضی ملی در شهرستان علاوه بر تثبیت دقیق تر و صحیح تر موقعیت املاک از بسیاری از تداخلات و تعارضات موجود جلوگیری شده ضمن آنکه این امر نقش مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی ملی خواهد داشت .

وی با اشاره‌ به حل و فصل مشکلات برخی پلاکها و تثبیت مالکیت دولت در راستای کاداستر و تجمیع پلاکها جهت اجرای مقررات ماده ۲ و رفع تداخلات موجود گفت: در این راستا هماهنگی های لازم جهت روند سریع شمیم نمودن پلاکهای ملی و صدور اسناد تک برگ انجام شده است.

رضایی ضمن تشریح موضوعات دستورالعمل آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید ( رفع تداخلات اراضی ملی ، دولتی و اشخاص ) گفت : این اداره در چهارچوب ضوابط ، مقررات و شرح وظایف قانونی ، آمادگی خود را جهت همکاری و انجام اقدامات لازم در این خصوص اعلام می دارد.

وی بر لزوم دقت و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و افزود : اجرای قانون رفع تداخلات اراضی منابع طبیعی و اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار است و باید جلسات کارگروه فعال تر شود .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان با اشاره به اولویتهای سازمانی در این شهرستان بر احیاء عرصه های منابع طبیعی و برخورد قاطع با سودجویان و متصرفان اراضی ملی تاکید کرد و گفت:در راستای احقاق حقوق بیت المال و مردم تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین