جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

بهبودی 94 درصد کرونایی ها در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معادل ۹۴ درصد، با بهبودی کامل از مراکز درمانی استان مرخص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند. به گزارش میلاد لارستان،…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معادل ۹۴ درصد، با بهبودی کامل از مراکز درمانی استان مرخص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرسول همتی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در فارس در استودیو سلامت، با اشاره به انجام بیش از ۲۵۸ هزار مورد نمونه گیری از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا نیمه شهریور، اظهار کرد: از این تعداد ۴۴ هزار و ۶۲۸ مورد شناسایی شده است.

او افزود: ۴۱ هزار و ۹۲۱ مورد، معادل ۹۴ درصد، با بهبودی کامل از مراکز درمانی استان مرخص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

عبدالرسول همتی با اشاره به بستری ۶۹۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان فارس، تصریح کرد: ۸۱ نفر به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به مرگ ۵ هم استانی طی ۲۴ ساعت گذشته در اثر ابتلا به کروناویروس، گفت: با افزوده شدن این تعداد، مجموع موارد جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع بیماری تا نیمه شهریور به ۸۴۴ مورد افزایش یافت.

این مقام مسئول، گزارشی از آمار تجمعی ابتلا در شهر‌های مختلف استان از ابتدا تاکنون ارائه داد که در این گزارش، شهر شیراز با ۲۰ هزار و ۳۵۳ مورد ابتلا در رتبه نخست قرار دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین