شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشاورزان لارستانی در تحویل گندم “سوم” استان شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: استان فارس رتبه دوم خرید و تحویل گندم توسط کشاورزان در سال ۹۹ را به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های شیراز، مرودشت و…

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: استان فارس رتبه دوم خرید و تحویل گندم توسط کشاورزان در سال ۹۹ را به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های شیراز، مرودشت و لارستان به ترتیب مقام اول تا سوم تحویل گندم را دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی گفت: خرید گندم در ۲۵ شهرستان استان فارس در مقایسه با سال قبل افزایش یافته و شهرستان‌های خرامه، شیراز، پاسارگاد و سپیدان به ترتیب بیشترین درصد افزایش را داشته‌اند.

قاسمی گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۹۶۰ هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی و توافقی از کشاورزان خریداری شده که ۹۱۱ هزارتن در قالب خرید تضمینی و مابقی در قالب خرید توافقی است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار تن افزایش دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۹۹ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

قاسمی ادامه داد: استان فارس رتبه دوم خرید و تحویل گندم توسط کشاورزان در سال ۹۹ را به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های شیراز، مرودشت و لارستان به ترتیب مقام اول تا سوم تحویل گندم را دارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین