یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث پایانه خارجی لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: پروژه احداث پایانه خارجی لارستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. عنایت‌الله انصاری‌فرد در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ۱۵…

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: پروژه احداث پایانه خارجی لارستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عنایت‌الله انصاری‌فرد در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پایانه خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان در نظر گرفته ‌شده است، اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکاران به‌سرعت مشغول به کار هستند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به افزایش پروازهای خارجی، حجم بالای بار و رشد تعداد مسافران، نیاز به فضایی بزرگ‌تر و مناسب به‌شدت احساس می‌شود، افزود: این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌برداری از اتمام این طرح بزرگ تا پایان امسال، تصریح کرد: در بحث پایانه‌های خارجی، باید بیشترین دقت در نصب تجهیزات و راه‌اندازی امکاناتی از قبیل IT، مرز هوایی و غیره صرف شود.

این مسئول در پایان بیان کرد: در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی لارستان با انجام بیش‌از ۳۰ پرواز در هفته به مقصدهای قطر، کویت، شارجه، دبی و تهران از فرودگاه‌های فعال در جنوب کشور محسوب می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین